Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

10 February 2009

Dah 33 Tahun Dah Aku.....

Hari ni genap umur aku 33 tahun.... cantik nombor ni.... hadiah dah dapat dah..... dan ucapan Hepi Besday dari adik-beradik dan anak2 buah serta rakan sekerja lama aku..... tahun ni budget kurang sikit jadi aku takdelah buat makan besar macam selalu..... Itu pun sambut pada 27 hb Februari nanti sekali dengan anak buah sorang ni... tahun ni masuk 2 tahun....

Nilah anak buah kesayangan kitaorang.... namanya Raja Nur Emily Fareeshna Bt. Raja Iskandar Shamrin Shah.... punyalah panjang nama, sapa kahwin dengan dia ni jawabnye kena ada nafas yang panjang sepanjang namanye juga masa akad nikah..... Gambar ni masa raya AidilFitri tahun lepas.... depa datang rumah untuk beraya.....

14 comments:

Wawa_Nadwa said...

epy birthday la yer.
33!!!
cantek no itu.
hiks!

=P

Amylea said...

cntek name anak buah u..
thanx cz being followed.rjin2 la cmnt ok.

azlishukri said...

yang saya kagum tu, cara posing gambar..

cik_ah82 said...

salam sahabat..
selamat hari lahir..
moga bahagia selalu..;)

rose emely said...

salam singgah...
thanks to visit me.
anyway..heppy belated birthday!!!
dah 33 eh? i belum lagi...kih kih kih

MuMMy 2 Haqq said...

epi besdayyy!!

Firdaus said...

selamat hari jadi la brader.. tumpang singgah sini sat.

Sitie BUm BUm said...

adoi!! suke tgk dua2 gamba ni... ekspresi muka memberi seribu makan!

DrSam said...

salam persinggahan,
happy belated birthday. jauh sudah perjalan hidup. semoga perjalanan seterusnya akan lebih memberi erti lagi.

Wana said...

Hahaha.. Gelak sapa uncle ChiLaBaey's ( cucah tol nk type.. ).. Dia dah tua. Hik hik.. Tua2 pown macho g neh..

Blanje arr shaye kek cekelat..

Mimy Marizd said...

.owhh.
.egt anak.
.hehe.

annfrendly said...

Sebaya laa gan Kak Long saya, epy belated birthday ye..

Anonymous said...

time kasih juge kpd org yg captured gmbr nie....diea88@adik en.muz.....wakakakakkakaa~

starlight said...

da 33 rupenyer..ni pegang ank buah jew...bile nak pegang ank sendiri plak ni..ade ym??bg email..sy add awk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...