Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

24 February 2009

MPK Tinggal Kenangan.....

Tinggal Kenangan Manis Di Majlis Perbandaran Klang (MPK)

Gambar semasa bertugas di Unit Setinggan MPK..... yang banyak mengajar aku tentang kehidupan dan pengalaman yang amat berguna dalam menempuh hari mendatang....

Barisan kakitangan Jabatan Perancang Bandar MPK :
1. Puan Yusrina - Pegawai B - member baik sampai skrg....
2. Encik Zailani Panut - Pegawai B - klik aku juga..... hati penakut...
3. Puan Noraini Roslan - Pengarah Perancang - boss besar...
4. Encik Azhar Sulaiman - Pegawai A - Penakut nak ambik jawatan aku....
5. Encik Suhaimi Sabilan - Pegawai B - Bahagian Pemetaan.... mengular lebih...
6. Encik Tan Hock Huat - Pegawai C - jurulatih bolatampar negeri...
7. Encik Husni - Pegawai B - tak berapa ingat sbb dia dah berhenti.....
8. Encik Muzafar Shah Zainal - Pegawai B - akulah.... unit haram...
9. Encik Ariffin - Pegawai C - kerani aku.... kuat mengular..... bisness byk...
10. Encik Ali - Pegawai C - Juruteknik Perancang.... kuat mengular juga dia ni....
11. Puan Faridah - Pegawai C - kerani am... bab bagi tazkirah dia bagus....
12. Encik Hafizi - Pegawai C - Penguatkuasa aku..... selaku bodyguard......
13. Cik Hirzalina - Pegawai C - kerani am jabatan.... paling muda....
14. Puan Nafisah - Pegawai C - Juruteknik Perancang....bini si Rizal
15. Encik Rizal - Pegawai C - Juruteknik Perancang..... laki si Nafisah...
16. Puan Masitah - Pegawai C - P.A. Pengarah...... bodek lebih...
17. Encik Shapie - Pegawai C - Penguatkuasa aku lagi.... yg tua sikit...
18. Encik Rosli - Pegawai D - pegawai rendah am... jaga fail jabatan....
19. Encik Hisham - Pegawai C - Juruteknik Perancang..... kelepet lebih.....

Gambar semasa membuat rondaan ke penempatan setinggan Pulau Ketam..... Dari kiri : pemandu Pajero aku yang pertama, AKU, En. Shapie dan pemandu speedbot MPK.... Rondaan 2 kali sebulan.... kalau pergi ke sana mesti balik hitam kulit maklumlah tengah laut.... Semuanya ini sudah tinggal kenangan..... :)

BEGITULAH KEHIDUPAN AKU SEMASA DI MAJLIS PERBANDARAN KLANG.... RINDU GILA SEKARANG NI DGN DIAORANG....

10 comments:

Anonymous said...

lain la pulak...
hehe
berapa kurun punya gambar ni?
haha

Puan Ninie said...

ahahha
aah laa
lain laa wak..

i was born there Klang..;)
banyak perubahan da kat sana kan?

cik helena said...

kwn sy de keje kat mpk ni,,ehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To: PJ Selamba - memanglah gambar tahun 2001.... ni je dah 2009... campur tolak dah 8 tahun dah gambar tu... hehehe.... tq kerana menjebakkan diri dlm blog saya ni... :)

mEiZ AraNda: Byk perubahan dah berlaku... saya selalu juga ke MPK Klang jumpa boss lama.... tapi kalau saja2 nak pergi Klang tu malas sbb jalan jam..... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Helena's - sapa ye..?? bahagian mana..???

kEy said...

h0 h0~
nak jugak naik tu~

Ajwin Ajeera said...

unit haram???????

hehe

Chilabaey's Spot 2 said...

kEy: jomlah naik, bot saya ada kat pelabuhan klang....

Ajwin Ajeera: 'Unit Haram' ni diaorg gelarkan sebab buat operasi2 utk rmh haram, tokong haram, kuil haram, gerai haram dan kilang haram.... :)

DrSam said...

kenangan mengusik jiwa. Nampaknya memang nostalgik betul.

Chilabaey's Spot 2 said...

DrSam: Memang mengusik jiwa.... Sebab tulah saya kembalikan kenangan agar sentiasa berada di dalam hati..... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...