Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

13 February 2009

Rumah Ku, Syurga Ku......

Nilah rumah aku di Flora Damansara, Bandar Damansara Perdana.... Blok aku sama macam dalam gambar ni, yg ni Blok F dan aku Blok E.... Blok aku ada kolam renang untuk dewasa dan kanak2... kalau aku terjun dari balcony rumah aku, boleh terus masuk kolam..... Dari balcony rumah aku pagi semalam, boleh nampak air terjun, bila lepas hujan air yg turun tu punyalah besar..... dan kolam di bawahnye warna hijau... kalau pagi aku seronok sgt boleh tengok warna kehijauan untuk kesihatan mata.... Betul2 disebalik dari air terjun tu ada kawasan rumah kediaman seorang Tan Sri yang terkenal dalam Lembah Klang ni.... Lepas tu ada kabus lagi.... macam kat Genting Highland... ni waktu siang kalau malam jangan ceritalah.... langsung tak nampak apa sebab kawasan aku ni terletak di atas bukit area Damansara dan sejuknye tak terkata.... esok cari heater shower mandilah.... sejuk......
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...