Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

23 February 2009

Mata Tak Boleh Tidur.....

Nilah kerja aku.... ambil camera dgn tripod... duduk depan balcony.... setting camera.... then snap.... sekarang ni pukul 6.55 pagi tarikh 22/2/2009..... takde kerja mata taknak lelap....

Yang ni pulak pukul 1.30 pagi tadi 23/2/2009..... mata dah mula nak lelap.... saje snap 4 ke 5 snap... buat layan2 camera.... beginilah pemandangan dr rumah aku bila malam.... meriahlah juga.....

11 comments:

Anonymous said...

err
beza dekat lampu rumah
siangnya gelap
malamnya cerah
sepatutnya lebih banyak lampu buka masa pukul 6.55 pagi tu...
bangun awal untuk mulakan hari baru
yang penting solat subuh...
erm...
mentang² weekend, pakat² nak bangun lambat...tido lambat...
dah terbalik lak...
hehe

doloh m.n. said...

ni flora damansara nih..tempat moto membe aku kena curi ari tuh...

Ruhil Rosley said...

lawa nyer tempat ini
kat mne tuh
:)

scOotBerry said...

wah~
cantek nye gmbr itu...
mata xleh lelap maen snap2 gmbr plak..
hiks~

Wana said...

x santekk pown.. ( dlm ati puji neh ) hehehe....

Bro cilabi jaat..!!

kEy said...

owh~~
kamu la yang beta selalu nmpk snap2 ke arah bgunan beta!
mati2 beta ingat kamu snap gamba beta, penat je p0sing~
ahakZZ~
lalala~

Chilabaey's Spot 2 said...

doloh: jgn cakap moto kawan u je yg hilang, kereta saya pun hilang tahun 2005 dulu... tension gile2 time tu... time tu aku antara org yg pertama masuk di kawasan ini...

Ruhil Rosley: kat Damansara Perdana, dekat dgn IKEA Mutiara D'sara....

Intan Dayana: Tq... Tq...

wana: Tq... Tq... Juga.... :(

kEy: apasal tak habaq..... :)

DrSam said...

salam,
foto no 1 cantik. Cahaya langit di background masih kelihatan, subjek jadi lebih 'timbul'.

Chilabaey's Spot 2 said...

DrSam: Tq for your comment... nanti kalau ada tersirat di hati, sila2lah comment lagi... komen membangun tu.... tq bro... :)

Unknown said...

awak tggl kat nlok ujung ek..tgkt bape?

Chilabaey's Spot 2 said...

Raihan: Saya kat blok E.... Tingkat 10.... Awak tahu ke tempat ni...????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...