Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

20 February 2009

Hari Aku Kena Challenge....

Assalamulaikum... Lama aku tak update my Blog ChiLaBaey's Spot.... Hari ni aku dichallenge oleh Blogger DieNa untuk menyelesaikan 1 task iaitu : The challenge is : 1) go to your picture holder in your computer. 2) go to 6th folder of photos 3) go to 6th picture of that folder* put the picture on your blog n description of it.. * invite six friends to join the challengge.. Jadi resultnye adalah :

Gambar ni diambil oleh kawan aku Firdaus guna HP dia tahun lepas... time ni tgh tunggu kawan2 dtg utk berbuka puasa di TGI Fridays kat Pavillion Kuala Lumpur... Aku pun tak sedar yg dia tangkap gambar aku ni.... Task dah terjawab tapi ada 1 lagi yg belum diselesaikan... Tagkan lagi 6 orang untuk task Diena ni.... Mereka adalah.......:

1. -wana- (ni budak selamba ni...)

2. PJ Selamba

3. SWEET V@NiLL@ a.k.a Raihanna

4. -hello there, awyn here a.k.a Ajwin Ajeera

5. CLARA LIFE a.k.a Clara Emily Cancer

6. memOries remain never end a.k.a Wan Fara

Sekian terima kasih.....

Opsss - Blogger no.4 tak jadi sbb dia dah kena dulu, jadi menggantikannye saya pilih :

..Owhh! Wawa a.k.a Wawa Nadwa

12 comments:

Ajwin Ajeera said...

yeah..
saye dh jwb ini tag..

Wawa_Nadwa said...

uwaaaaaa.
kena tag kah??

=(

hiks!

scOotBerry said...

huhu~
ini mesti maen tipu ni..
huhu~

Anonymous said...

haha..
rajen giler tag mengetag neh~!

starlight said...

ceh~mcm muke x pose..sengih melebar..sah x pose...

Raihanna said...

rai kena tag yer... hehe... baik2...semangat nak wat nie

Chilabaey's Spot 2 said...

To:bee - puasalah time ni... tgh control ade awek kat depan time tu.. hehehe....

To:naD.dOt - tiba2 je kena tag dgn diorang jadi bermulalah peperangan tag...

Chilabaey's Spot 2 said...

To:Rai - teeperanjat tiba2 je u punya msg keluar... ok... jawab jgn tak jawab.... semua undercontrol sekarang..???

Wana said...

Bro.. cayoo dah kene lorh tag neh.. Tag owang len ekk..

Anonymous said...

bro
dah kena dah tag ni sebelum ni
dah jawab
hehe

kEy said...

huik bahayE tag ni wat nyE f0lder gamba yg ke 6 tu merapu, kan ke nayE....haha! layan lER br0...

anywaY, thankS 4 f0ll0wing ma bl0g~ luV ya! ahakZZ~

Wawa_Nadwa said...

wawa byk noo folder gambo.
yg mana satu kah?
wakakakka.
=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...