Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

30 December 2013

Trip To Bandung : Day 4.... Masanye Untuk Bawa Balik Awek Bandung... Ooooppss Salah2....!!


Sekejap jer masa berlalu masa kat negeri orang ni... Dah sampai masa untuk balik semula ke Malaysia... Untuk kali ni sangat2 puas berjalan dan bershopping.... Kali ni jugak jadual sangat teratur tak kelang kabut macam tahun lepas... Ini dia awek aku yang berada di Bandung... Yang banyak tolong aku semasa di sana untuk urusan hotel... Contact melalui Facebook untuk booking bilik, sampai2 jer hotel disambut dengan senang hatinye... Siap cium tangan lagi.... Seronok lama tak jumpa...

Gambar di atas ni semasa nak check out hotel tempohari... Sempat jugak bergambar dengan kawan FB aku... Kenang2anlah katakan... Senang sebenarnye kalau merata tempat ada kawan... Senang untuk minta tolong, tapi bukan sebarangan tolong... Jangan sampai menyusahkan kawan sudah...



Ini yang nampak, yang tak nampak pun ada jugak... Shopping last minit sebelum ke airport...


Sarapan pagi dengan donut malam tadi... Hehehehehee... 



Sayangnye nak tinggalkan Hotel Guntur ni, terutamanye Kota Bandung...


Insya Allah aku akan ke Bandung lagi tahun depan... Tiket dah beli dah... Insya Allah akan duduk di hotel yang sama jugak... Ada beberapa lagi tempat di Bandung ni yang aku belum berkesempatan nak pergi, so jadual baru akan menyusul... 

Oklah ini kisah nak checkout hotel, ada 2 lagi entry tentang Bandung untuk trip kali ni yer... 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...