Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

13 December 2013

Trip To Bandung : Day 2... Factory Outlet Lagi, The Secret & Jassie James, Jalan Riau....


Masih lagi berkisar trip aku ke Bandung... Dan masih lagi di Jalan Riau... Memang siapa yang pernah pergi ke area sini akan tahu akan banyaknye outlet2 menjual pakaian... Memang syurga dunia kaum wanita... Macam aku agak kurang sikit kalau bab2 baju2 macam ni... Beli kat Key Ell ajer senang...



Dari satu outlet ke satu outlet aku masuk kali ni... Memang penat berjalan kali ni... Cuma Kota Bandung kali ni agak mendung... Selalu hujan... Tapi tak, sejuk sikit....




Macam nilah keadaan dan suasana di dalam factory outlet The Secret, Jalan Riau... Antara outlet terbaik dan banyak pilihan... Dan kebanyakkannye dari jenis pakaian wanita... Wanita lagi...


Dari The Secret aku menuju ke satu lagi outlet pakaian iaitu Jessie James... Kalau tak silap aku antara yang baru dibuka... Rasanye masa aku datang dulu takde lagi.... Ok kali ni terjahkan jugak...


Dalam outlet ni penuh dengan burung merpati yang telah disumpah menjadi batu... Derhaka dengan mak bapak agaknye burung2 ni... So terbang setempat dan makan setempat... Idea yang menarik...


Dalam Jessie James ni susunan agak mudah untuk di lihat dari jauh... Tak terlalu padat dengan pakaian... Dan baju2 nye jugak cantik2...



Adik aku Anor kali ni sibuk membeli baju untuk berjalan dan untuk buat pergi kerja... 


Aku dengan wife tak beli apa2 pun cuma melayan adik aku ajer.... Sebab target dah tercapai...



Nampak tak burung2 di dalam Jessie James ni berkeliaran... Siap terbang2 lagi... Oklah dari Jalan Riau kitaorang akan ke Dago pulak untuk lihat apa yang ada di sana... Macam biasa sambungannye dalam entry akan datang yer... Tunggu.... 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...