Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

09 December 2013

Trip To Bandung : Day 2... Trans Studio Mall Memang Menarik... Beli Mini Cooperlah Kat Sini...


Kebetulan time tu di Trans Studio Mall ada pameran kereta Mini Cooper... Haaa tak berapa nak berjalanlah aku jawabnye... Minat giler dengan kereta ni sebenarnye... Lagi2 yang terbaru.... Nak kata kecik sangat idak, nak kata besar sangat pun idak... Macam comel jer kan.... 


Tapi gaya pamerannye agak menarik bagi aku sebenarnye... Puas tengok kereta ni dari jarak dekat... Siap ada itik lagi atas kereta Mini ni... Hehehehehee....


Ini keadaan courdyart Trans Studio Mall ni... Meriah dengan rama2 berterbangan... Rasa macam kita masuk Pavillion Kuala Lumpur... 



Wife aku ambik kesempatan bergambar dengan kereta idamannye... Dah sebab aku yang pegang kamera, so gambar aku takdelah jawabnye....



Ini dari tingkat atas mall tersebut... Semua model terbaru yang dipamerkan...


Gambar yang ini aku suka... Gambar candid sebenarnye...


Nampak tak rama2 tengah berterbangan... Banyak tu....


Ok, lepas dah tengok kereta Mini Cooper ni.. Kitarang merayap sekitar mall tersebut tengok apa yang menarik... Agak berbezalah outlet2 yang ada kat sini... More pada watak2 Disney dan kartun... Kalau bawak budak2 sure suka giler... Dan dah surelah mak bapak kopak poket...


Persekitaran di dalam mall ni menampilkan gaya yang mewah... Tapi jangan risau, harga sama jer dengan harga di Kuala Lumpur... Tapi still banyak pada harga yang murah kalau kita comparekan dengan KL...


Payless pun ada jugak di sini... Cuma mungkin promotion sale nye yang lain kot... Adik aku Anor siap sambar kasut sepasang kat sini untuk jalan2...



Kiost2 yang terdapat kat sini pun menarik... Sebab barangan yang dijual lain dan takde dijual di Malaysia... Serius... Tapi banyaknye barangan untuk perempuan... Tak kuasa Nyahhhh...



Yang ini pulak outlet gedik2... Hehehehehe... Outlet Stoberi namanye... 


Settle pusing2 kat dalam mall ni lebih kurang 2 jam lebih jugak... Dah settle minum dan beli apa yang patut... Nak ke tempat lain pulak...


Tengah menunggu Pak Aceng datnag pick up... Dah sms dia dah... Aku pulak sementara supirnye sampai, aku merayap kejap kat level bawah ni... Agak menarik jugak untuk datang ke sini akan datang... Boleh masuk list nanti... Mungkin time tu nak masuk jugak dalam Trans Studio... Oklah, ke mana lagi tempat kitaorang pergi lepas tu, dalam entry lepas ni yer... 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...