Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

10 October 2012

Sampai Jua Akhirnye... Selamat Tinggal Malaysia Tercinta....!!!


Salam 1 Malaysia semua... Alhamdulillah sampai juga tarikh dan ketikanye untuk aku meninggalkan Malaysia buat seketika untuk merehatkan minda dan fizikal selama ini... Aku akan ke Bali untuk trip kali ini... 

Masih lagi Cuti2 Indonesia untuk tahun ini... Sepatutnye pada bulan September hari tu, aku ke Medan tetapi memandangkan mak aku mengalami kecederaan serius tempohari iaitu patah kaki, so terpaksa membatalkannye untuk tujuan urusan hospital beliau... Takde rezeki namanye, so terpaksa burnkan sajer tiket dan perancangan tersebut...



Mungkin sesiapa yang membaca entry ini, aku mungkin dah berlepas atau masih dalam perjalanan ke airport... Atau masih lagi terbongkang di rumah... Hehehehe... Maklumlah flight aku sebelah petang.... Sampai di sana dijangkakan dalam pukul 8.00 lebih.... Takpe semua urusan transportation dah diuruskan... Cuma nak sampaikan diri jer...



Inilah persiapan aku malam tadi... Malam tadi jugalah baru nak kemas beg, gosok baju bagai... Tapi memang aku lebih suka buat last minit sebab salah satunye, aku dapat menguji kemampuan aku di peringkat underpresure.... Hehehehe... Tapi yang last minit lah yang paling best... 


Alhamdulillah, semua peralatan, pakaian, makanan sampingan, ubat2an dah tersedia... Passport, boarding pass, check-in online pun dah settle... Tinggal nak pergi jer lagi... 

Apa2 pun doakan aku selamat sampai ke destinasi dengan selamat dan juga selamat pulang yer... Nanti Insyaallah aku akan update tentang suasana dan culture di sana... Semuanye itu nanti aku akan kongsikan bersama sebagai panduan kepada blogger2 yang ada dalam jadual perancangan korang kelak... Insyallah kita jumpa lagi....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...