Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

25 October 2012

Salam Aidil Adha Buat Blogger2 Tersayang...


Esok dah Hari Raya Aidil Adha.... Sekejap jer masa berlalu... Dikesempatan ini aku ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Adha buat semua blogger serta silent reader aku walau di mana anda berada.... Terima kasih atas kepercayaan serta kerajianan korang untuk terjah blog tak seberapa dari aku Chilabaey's Spot.... Walaupun entry2 yang dipaparkan syok sendiri tapi serba sedikit yang korang boleh jadikan panduan, korang ambik... Dan kalau rasa tak berguna, korang abaikan...

Blog ini adalah blog picisan di kala sunyi aku sebenarnye... Blog peribadi yang dikongsi bersama sebagai panduan dalam menghadapi liku2 kehidupan di dunia ini... So akhir kata berhari raya dengan senang hati... Makan lemang berpada2, memandu dengan berhati2 dan ingat orang yang tersayang...

Lepas raya baru sambung entry percutian aku di Bali, Indonesia lagi yer... Ok bye...


SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA


4 comments:

Ninneta said...

Selamat malam....

Blogwalking ya keluarga bloggerku...

Main-main ke blog baruku...

www.plumblush.blogspot.com

terutama teman-teman yang suka dandan, yang mau belajar dandan.. minggu depan mau bagi-bagi alat makeup gratis nih....

ditunggu kehadirannya di rumah baruku....

-N-

Cik Da said...

salam aidiladha.....

Chilabaey's Spot said...

To: Ninneta...

Salam sejahtera...

Sudah pun melawat blog baru awak... Tahniah untuk second blog yer... :)

Chilabaey's Spot said...

To: Aida78..

Salam Aidil Adha juga buat awak... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...