Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

18 October 2012

Pergi Bercuti Di Bali Dah Dapat Aweks Baru... Ok Tak Buat Calon...???


Minggu lepas selama 5 hari aku tidak berada di tanahair... Bercuti kejap di Bali, Indonesia... Semuanye ini adalah perancangan sejak awal lagi... Tahun ini sepetutnye ada 3 tempat di Indonesia yang aku lawati iaitu Bandung, Medan dan terbaru Bali... Tapi atas sebab kesihatan mak aku, so terpaksa cancel untuk bercuti di Medan... Burnnn... Takpe Insyaallah lain kali...


Boleh tak FA dari Air Asia X Indonesia ni jadi aweks baru aku... Hahahaha... Aku memang suka dengan FA Air Asia X Indonesia  sebab pakaiannye simple jer... Kemeja dan seluar Jeans... Takdelah macam Malaysia punya... Seksi nyah... (Suka juga sebenarnye.... Hehehehehe....)... Nama FA ni adalah Pritha... Dari Bali, Indonesia.... Fullstop...


Wife aku pun nak jugak bergambar dengan FA Air Asia X yang sorang ni... Mula2 tu aku ingatkan dari Korea sebab seorang lagi FA di dalam Flight time tu memang dari Korea, rupa2nye dia ni dari Indonesia juga... Bangsa Chinese Indonesia....


So lepas ni aku akan buat entry tentang percutian aku di Bali, Indonesia sebagai rujukan korang sekiranye ada atau akan perancang percutian di Bali ni... Suatu keseronokan yang menarik sepanjang aku berada di sana... Bagi yang sukakan pemandangan yang cantik dan yang menggemari culture serta kesenian kuno masyarakat Balinese, bolehlah merancang ke destinasi seperti ini... 

Jumpa next entry yer... Kira bolehlah FA tu jadi makwe aku lepas ni yer... Setuju angkat tangan...!!!


2 comments:

Unknown said...

cantik kualiti gambar....seronok r dpt g indonesia...

Chilabaey's Spot said...

To: Fendi...

Terima kasih bro... Biasa2 jer... Memang seronok dapat menjengah negara orang sebenarnye.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...