Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

09 October 2012

Hobi Ku : Heli LS-208... Heli Ke-2... Mainan Budak2 Rupanye...


Semalam cerita tentang Helicopter pertama aku... Kali ni sambungan lagi, tak puas dengan yang ada... 2 minggu lepas tu aku ke KL untuk beli Helicopter ke-2 pulak... Kali ni yang kecik sikit... 


Oklah jugak, senang kawal... Boleh main dalam rumah dengan selamat... Kalau yang besar tu susah sikit nak kawal... Dan jangka masa main heli ni sebenarnye tak lama pun, dalam 5-8 minit jer... Lepas tu beteri habis...




Aku ni kalau dah start main sesuatu benda, dah sure mesti ada 2-3 benda yang sama sampai aku puas hati.... Tu satu masalah aku sampai sekarang takleh nak tinggalkan...




Dalam sibuk2 main helicopter ni sebenarnye aku sangat2 silap langkah sebab aku tidak tahu tentang permainan ini... Ingatkan ini dah habis canggih dah, rupa2nye ini untuk budak2 jer.... Sebab 3 - 3.5 channel di kategorikan sebagai alat permainan kanak2 jer... Cehhh bikin malu jer...

Itu pun sebenarnye setelah aku terclick kat Youtube satu video tentang permainan helicopter yang sebenar... Rupa2nye ada yang lebih canggih dan di luar akal aku.... Oooooo.... 4 - 6 channel adalah permainan helicopter yang sebenar.... Tapi kosnye pun dah mula berlainanlah.. Ia akan melibatkan kos permulaan dari RM400.00 - RM40,000.00.... Gilerlah....

Kat bawah ni video yang membangkitkan semangat aku untuk membeli helicopter peringkat profesional pulak... 2 yang ada sebelum ni memang hampeh.... Oklah korang layanlah yer...



Gilerkan permainan sebenar helicopter RC ni kan... Tak pernah aku terfikir pun sampai macam ni cara mainnye... Aduiii... Bilalah aku nak pandai macam ni...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...