Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

12 July 2012

Video : Aku Masuk Realiti TV Terbaru Dari Astro.... Voted Yer Untuk Aku....!!!

Jangan lupa saksikan di Realiti TV terbaru di Astro yer... Voted untuk aku ok....




Hahahaha... Rasa macam artis pulak dengan Promo Training RC Helicopter aku dengan member minggu lepas... Adik ipar aku join sekali hari tu... Sajer nak tengok aktiviti aku main RC Heli...  Dalam masa yang sama dia pun buatkanlah kitaorang video semasa training tu... 

Dah rasa macam Promo Telemovie pun ada... Aku nak bagi tajuk 'Jangan Ambil Padang Kami, Heli Kami Nak Terbang...' Boleh.????


Apa2 pun terima kasih bebanyak yang teramat sangat buat adik ipar aku EE atas video tersebut... Sangat menarik, cuma kena ada peralatan2 lain lagi untuk mendapatkan lagi teknik penggambaran yang lebih menarik... Rasanye dekat 20 kali repeat tengok video ni... Terasa macam artis pulak... 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...