Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

04 July 2012

JJCK : Sambut Harijadi Adik... Entry Basi Sezaman...


Entry dah lama dalam draft... Baru perasan ada juga yang tertinggal... So hari ni cerita tentang sambutan harijadi adik aku Azu di Nando's... Nak beli hadiah tak tahu apa yang hendak dicapai... Maklumlah dah tua... So, wife aku cadang untuk belanja diaorang dinnerlah di Nando's Ikano Power Centre...


Tengah pening nak makan aper... Baca dah naik khatam dah menu tu...



So aku serahkan ajer pada wife aku untuk order.... Macam biasalah....


Adik aku pun pening jugak... Dia dahlah tak makan ayam sangat sekarang... Dah muak tahap gaban dah sekarang ni... 



Sementara menunggu family adik aku sampai yang tak sampai2 time tu, maka aku baca lagi menu Nando's tersebut... Khatam lagi... Aduii.... Perut dah berkeroncong dah ni...


Haaaa dah sampai dah... Ni budak yang paling lasak dalam Nando's.... Tak duduk diam...



Orangnye dah sampai dan makanan pun dah sampai... Apa lagi... Cekikkkkkkk....


Ni sorang lagi anak buah aku Si Melly... Naik biru gigi dia makan cup cake dari Wondermilk... Tahun takde kek besar, aku belanja Cup Cake yer untuk adik aku Azu...


Yang ni adik aku Anor dengan abang ipar dia Raja Iskandar...


So habis makan lepak kejap sambil borak2 bercerita dan bergosip isu semasa... Hehehehe... Ingat Mak Jah, Kak Tipah dan Datin Maimon sebelah rumah jer nak bergosip, aku pun nak juga... Tapi yang membangunlah... 

Dalam banyak2 entry JJCK aku kali ni... Entry nilah pulak yang aku lupa nak tangkap gambar apa yang kitaorang makan... Bagaimana berlaku aku sendiri pun tak tahu... Keajaiban dunia blogspot ni...



6 comments:

Saya Punye said...

singgah jln komen sini, lama x komen.. hihihi..

Noor Atikah Ramli said...

ika tak penah makan kt Nando's.hukhuk

Chilabaey's Spot said...

To: Saya Punye...

Iyerlah.. Orang tu dah sombong... Nak buat macamana... Hurmmm Hehehehee... Thanks sebab still baca blog saya... :)

Chilabaey's Spot said...

To: Cik Rongoks...

Kena juga try lepas ni... Tapi saya pun kurang jugak ke sini... Not healthy ok.... Heheehehe... Tapi cekiklah jugak... :p

Ardini Humaira said...

nanti sambut bday dni lak eyyy hehe

Chilabaey's Spot said...

To: Ardini Humaira...

Insyaallah... Kalau ada rezeki.. Jom2... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...