Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

16 July 2012

Hobi Ku : Heli Terhempas Pulas... Hehehee... Repair Dah...


Standartlah training / main RC Helicopter kalau tak patah atau crash... Kali ni masa training, heli landing agak kasar dan bahagian rotor belakang sampai dulu... Tappp...!!! Tercampak blade belakang... Aduiii patah sudah.... Bila check lagi, laaaa wire pun putus... Ini first time Walkera V400D02 aku xcident...



Ini kiranye hal kecik.... Bukan blade besar yang patah... Kalau blade besar, nangis jugak aku...


So esoknye aku ke outlet RC Dreamz di Kelana Jaya untuk cari dan beli part yang rosak... Dalam masa minta diorang tolong weldingkan wire yang putus tu.. Blade belakang aku ganti sendiri... Senang jer...



Dah ok dah, dah boleh fly balik... Tanya juga heli2 terkini, aduiii naik giler aku kalau difikirkan... Tapi takpe, kan aku dah kata hari tu, bila aku dah sampai level tertentu baru aku beli yang baru... So kenalah jual heli2 yang lain... Insyaallah....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...