Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

04 July 2012

Cup Cake Untuk Siapa Yer...??


Untuk siapa Cup Cake dari Wondermilk ni yer....???



Sebenarnye untuk adik aku Azu (mak Melly dengan Raja Kecik) sempena harijadi dia hari tu...


Family diaorang ada 4 orang, so sorang satulah jawabnye... Hehehehe... Kedekut punya abang... 2 untuk budak2 dan 2 lagi untuk mak dan bapaknye... 



Menarikkan cup cake tersebut... Tapi memang sedap setakat ni... Lepas ni entry tentang sambutan harijadi yang aku buat... Takde apa sangat pun cuma makan2 di luar... 




4 comments:

eMMe said...

makan kan utk saya yea Bro, saya Puasa heeeee~

Salmi Khairil said...

cantikkan kalau saya sayang nak makan

Chilabaey's Spot said...

To: Emme...

Dah sure... Hehehehehe... Nak suruh berapa banyak yer... :)

Chilabaey's Spot said...

To: Salmi Khairil...

Betul, kadang2 tu beli rasa sayang betul nak makan... Tapi apakan daya nafsu tetap mendahului... Aduiiii ayat.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...