Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

20 July 2012

Salam Ramadhan Buat Semua... Esok Puasa Seehh...!!!



Salam Ramadhan buat semua followers, silent reader, kawan Facebook & Twitter aku.... Esok dah mula berpuasa kita semua untuk sekian kalinye... Alhamdulillah masih lagi dipanjangkan umur dan diberi kesempatan untuk menjalankan ibadah yang mulia ini... 

Dikesempatan ini aku ingin meminta ampun dan maaf sekiranye blog ini hambar dengan entry2 yang tak ter update sejak kebelakangan ini... Banyak benor yang nak diuruskan... So thankfull buat mereka yang masih lagi terjah blog tak seberapa dari aku ni... Blog picisan yang dikongsi bersama luahan hati di kala sunyi aku ni... Terima kasih sekali lagi...

Salam Ramadhan buat semua..


2 comments:

eMMe said...

Assalamualaikum wbt buat Bro sekeluarga

Selamat Menyambut Ramadhan

semoga Ramadhan ini dapat kite tunaikan dengan sempurna InsyaAllah...

Khairul Onggon said...

Salam Ramadhan Al-Mubarrak.. Selamat menjalani ibadah puasa.. Semoga beroleh rahmat, maghfirah dan barokah.. Aminnn.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...