Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

28 July 2012

2 Tahun Dah Budak Tak Cukup Bulan Ni...!!!


Salam 1 Malaysia semua.... Dah seminggu kita berpuasa rupanye yer... Dan dalam masa yang sama dah seminggu jugalah blog aku ni senyap sunyi... Sejak masuk bulan Ramadhan ni sibuk memanjang dengan tugasan harian sebenarnye... Update pun setakat kat Facebook jer...

Minggu leas kat rumah aku buat sambutan harijadi untuk anak buah aku Raja Kecik yang ke 2 tahun... Kejap jer masa berlalu... Alaaa budak yang tak cukup bulan tu, 8 bulan dalam kandungan dah kena keluar atas sebab2 tertentu... Alhamdulillah budak ni bertambah sihat dan nakal... 



Nah keknye lebih besar dari tuannye... Hehehehehe... Kek aiskrim yang betul2 aiskrim...


Macam biasa kakaknye Melly akan menyibuk walau harijadi sesiapa pun... Pasti dia akan potong sekali... 


Inilah dia family kecil adik aku Azu...



Mentang2 nama ada Raja, atas meja engko duduk yer...


Muka macam nak menangis padahal tengah mengunyah buah ceri yang beku...



Tugasan penyerahan watikah kepada semua orang... Agak menarik keknye berperisa jagung..


Adik aku Azu dengan mak aku yang patah kaki... Kesian betul mak aku...


Ini pulak musuh tradisi... Time baik, baik sungguh siap suap2 lagi... Lepas tu berperang semula...


Birthday boy macam biasa akan mengacau aku sepanjang masa... Mana aku pergi mesti dia ikut... 


Sambil makan ceri sambil layan TV... Dah pandai joget poco2...


Ini satu lagi aktiviti dia, pantang nampak mak aku sorong wheel chair dah sure dia akan naik join sekali.... Bila dengan cucu tak terkata apa walaupun kaki sakit... Itulah aktiviti aku hujung minggu.. 2 minggu lepas sebelum masuk bulan Ramadhan hari tu, rumah aku jadi sebenarnye ada lagi satu sambutan harijadi... Untuk anak2 buah aku sebelah wife aku pulak... Semua adik beradik wife aku ada time tu, dah macam taska penuh dengan anak2 buah....  Riuh tapi seronok.... Nanti aku entrykan sambutan tu yer...

Apa2 pun Selamat Berpuasa dan Selamat Beribadat... Minggu depan Insyaallah aku akan sibuk menguruskan mak aku untuk operation kaki di HUKM Cheras.... Nanti aku update hal tu....



2 comments:

Noor Atikah Ramli said...

sedapnye kek tu ! ^^

Chilabaey's Spot said...

To : Cik Rongoks...

Memang sedap pun... Boleh try nanti... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...