Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

03 January 2012

Yeeeaeeee... Dapat Hadiah Untuk Tahun Baru...!!!! Siapa Punya...???


Sempena cuti tahun baru ni, aku cadang dengan wife aku untuk lepak2 cari makan dan cari apa yang patut di One Utama.... Sajer jer nak tengok apa yang ada untuk tahun baru ni.... Dan memandangkan anak buah aku ada lepak dengan aku minggu ni, so bawalah dia jalan2 cari mainan di Toy's R Us... Padahal pakngahnye yang nak tengok mainan... Hehehehe...


Sekarang ni dah ada kaki, asyik berjalan jer kerjanye... Bagus juga, kalau tak sakit pinggang pakngahnye nak dukung dia.... Training berjalan sebenarnye ni... Makin hari, makin laju langkah dia... 



Time ni tengah menunggu wife aku renew member kad J-Card yang dah expired... Baru perasan rupanye... banyak juga point yang belum aku claim... One utama yang baru direnovate kali ni banyak menyediakan ruang2 menunggu dan ruang rehat... Bagus, ada banyak perubahan dan kemudahan yang disediakan... Bukan smeua orang sihat dan gagah seperti aku... Gelak lagi, hehehehehe...


Tempat pertama bila masuk One Utama, cari Toy's R Us dulu kasi anak buah aku penat sikit... Lepas ni nanti cari makan pulak.... Baru dia makan lebih sikit.... Masuk jer outlet tu, dia terus jalan tak tentu arah, excited betul kali ni dia.... Usik sini, usik sana... Last2 melekat kat Thomas & Friend... Alaaa keretapi yang besar tu...



Lepas tu teringat nak carikan satu hadiah sempena tahun baru untuk anak buah aku sorang ni... Kalau dulu kakaknye jer yang ikut aku beli mainan kat sini... Sekarang giliran adiknye pulak... Aku ni sama adil dan sama dapat kalau dengan anak buah ni... So cari punya cari baru jumpa apa yang dihajati.... Dah lama sangat nak carikan tapi harganye mahal benor, tak kuasa aku nak beli...


Nilah dia yang aku nak belikan untuk Raja Kecik a.k.a Harris.... Nama patung ni The Sing A Ma Jigs... Dia boleh menyanyi dan mengeluarkan bunyi yang macam2 bila perutnye ditekan.... Dan yang bestnye mulutnye juga akan ternganga menyanyi....




Pakngahnye yang excited memilih patung yang mana... Dan tengah memilih yang terbaik dari banyak2 patung yang ada... Harga kalau ikutkan RM69.90 sebuah, memandangkan aku ada kat Member Card, so untuk sale kali ni harganye kurang RM30.00... Lepas diskaun tinggal RM39.90 jer... Murahkan... Sebab tulah aku beli... Mainan2 lain pun banyak yang tengah murah2.... SALE lah katakan....


Bila dah dapat langsung taknak bagi orang lain pegang... Dia bawa plastik beg mainannye ke hulu hilir... Aku biarkan ajer, jangan tercicir sudah.... Budak tengah semangat nak berjalan... Kita cuma perhatikan ajer dari jauh...


Lepas tu bila dah penat mulalah tertonggeng2 bawa plastik beg... Tapi tetap bersemangat nak bawa juga... Kitaorang ke foodcourt baru One Utama di tingkat bawah untuk makan2 pulak... Mula2 tu ingat nak bungkus ajer, bila perut dah ada bunyi2an, baiklah makan terus kat sini... Boleh pulak aku tak tangkap gambar masa kat foodcourt... Sebab sibuk melayan anak buah sorang ni....


Inilah hadiah pertma untuk anak buah aku sorang ni... Bermulalah pembelian hadiah untuk dia selepas ni, macam masa kakaknye Melly duduk lepak hujung minggu dengan pakngahnye.... Macamana dengan cuti tahun baru korang pulak, bolehlah kongsikan bersama dengan aku yer.... Apa2 pun masih nak ucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2012.... Adios amigos.... 



2 comments:

fizafantagiro said...

wahh bestnyer harris dpt hadiah=) baik betul pakngah nih ^^

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Mizfantagiro....

Bestnye kalau awak jugak dapatkan... Insyallah kalau saya kaya nanti, saya bagi sorang satu hadiah dari blog ini... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...