Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

07 January 2012

Lagu Aishiteru : Jepun Dulu Ker Atau Indonesia Dulu...???


Selamat berhujung minggu semua... Malam tadi sajerlah terjah Youtube nak tengok apa ada yang baru... Biasalah macam2 yang ada... Lepas tu sajerlah nak dengar lagu Aishiteru dari Zivilia... Aku minat juga lagu ni sejak keluar kat Astro... Tapi yang memusykilkan aku bila aku jumpa pulak satu lagi video clip ni kat bawah ni... Korang dengar dan beri pendapat tentang lagu tersebut.... Ini dah macam teka-teki, yang mana satu keluar dulu, Ayam ker atau Telur....???



Lagu yang aku jumpa dalam Youtube versi Jepun...


Dan ini yang biasa aku dengar dan tengok dalam Youtube... Inilah persoalannye... Siapa yang ciplak siapa yer... Mungkin ada jawapan tentang perkara ini... Tapi bagi aku, kedua2nye aku suka.... Janji Aishiteru.....


20 comments:

Dkna Abza said...

tak tau !! :)

Bunga Ros said...

Indon peniru kew?

Ezzattie said...

jepun dulu la kot. sebab memang cerita hana yori dango ni dah lama.

kalau tengok lagu ella-ku merindu tu dan rossa-ku menunggu pun dah tahu siapa peniru. sebab kita dgr lagu ella dulu.

ngeee~

Anonymous said...

to : muzshah zainal
from : daiazainal

LAGU NIE PENYANYI JEPUN WAT DLU (SoulJa / Kokoniiruyo feat. Thelma Aoyama)....UTK OST CITE BOY OVER FLOWER (VERSI JEPUN) thn '07-'08...

فرح said...

nmpak sangat , jepun buat dulu .

Aqilah said...

Jepun duluu . Indon ciplak , ngee ~

purplelicios said...

jepun buat dulu..sbb mis dgr lagu ni dulu sblom Dorang buat versi indonesia

Razil Tahir said...

huuuuu...
tp lagu indon tue sedap jugak! XD
n hana yori dango tue best jugak! XD

fizafantagiro said...

o o o ..hehehe tettt ..sape tiru sape nih =p

Anonymous said...

versi indon lagi besttt..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Adylia Qarissa...

Entahlah jawapannye kan...??? Thanks sbb terjah blog tak seberapa ni... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Mahamudah Mutiani...

Rasa-rasanye, macamana pendapat awak....???? Terima kasih sebab komen di blog saya yer... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Ezzattie...

Oooo iyer ker.... Terima kasih atas informasi.... Macam2 betullah diaorang ni... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Anonymous (Daia Zainal)...

Mana tahu ni... Apa2 pun satu informasi yang jelas dan nyata... Lama tu lagi dicipta yer... Tq.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: kechik kewchik...

Nak buat macamana bila mereka ketandusan idea... Terima kasih sebab terjah blog saya... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: aqilah...

Itulah jawapan nye setakat ini... Macam2 hal betullah diaorang ni... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: miSpYeja...

Oooo iyer ker... Satu lagi informasi yang jelas... Thanks sebab terjah blog saya... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Razil Tahir...

Betul... Saya setuju... Dua2 lagu tu sedap didengar... Yang versi Jepun agak Rap sikit dan Indon punya R&B sikit... Terima kasih kerana komen... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: fizafantagiro...

Hehehehehe.. Macam2 betullah diaorang ni kan... Apa2 pun kita layan jerlah lagu2 mereka ni... Janji sedap didengarkan... Teeeeeettttttt..... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nem0 o0h Nem0...

Saya setuju... Lebih dinamik dan ada phase2 nye... Tak sekata jer rentaknye... Layannnnnnn..... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...