Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

19 January 2012

2nd Update : Bilalah Nak Siapnye Kerja Aku Ni, Mata Dah Macam Panda Dah....!!!


Tengah struggle menyiapkan kerja2 Town Planning aku... Dah 3-4 hari tidur 2-3 jam jer... Dalam masa yang sama kena ke hulu hilir.... Collect sana, collect sini.... Boleh pulak second OS Windows kat iMac ni buat hal... Fail entah ke mana hilang... Nak install software Autocad pun ada masalah... Tak pernah pulak terjadi... Terasa tak terurus rasanye minggu ni.... Dalam tidur pun boleh terbawa kerja yang tak siap lagi tu... 

Macam biasa blog pun agak terabai sikit tapi aku selit2kan juga entry untuk tatapan korang... Oklah sambung kerja balik... 


Update Entry :

Kerja2 masih belum siap... Dah kematu buntut aku ni... Dapat lelap kejap dalam sejam lepas Maghrib tadi... Lepas nak stay up sampai lebam mato den... Kena standby kopi 2 teko ni... Nanti temankan korang temankan aku kat FB yer... Out....!!!!


2nd Update :

Setelah 2 hari struggle giler menyiapkan pelan dan data projek.... 2 hari juga aku tak tidur, akhirnye pukul 12.30 tengahari tadi settle semuanye.... Tunggu komen dari clien jer sekarang ni.... Aku nak tidur kejap sebelum buat kerja2 yang lain pulak....  Zzzzzzzzzzzz...... Pengsan......!!!!!



4 comments:

Unknown said...

waaa strugle betul cayok!!!Ganbate!!
huhu Naru sekarang sem akhir dip Civil..lps ni msti Naru pon jadi macam Shah T^T

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Narumi Sakura...

Sibuk time belajar lain... Time kerja lagilah macam2 nak fikir... Tapi sebab kita dah belajar, so tugasan yang diberikan kita dapat handle dgn baik...

Thanks sebab terjah blog saya... :)

Awie Omar said...

Baru follow sini
Nak menjemput singgah ke sini sebentar
http://awieomar.blogspot.com/2011/04/10-penjenayah-terkemuka-malaysia.html
Terima kasih :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Awie Omar...

Terima kasih sebab follow blog saya... Saya terjah sekarang jugak... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...