Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

11 January 2012

Ada Sama Kaa Dengan Itu Patung....???? Penat Tak Sudah....!!!


Anak buah aku sorang ni sekarang tiap hujung minggu lepak dengan aku.... Rasanye dah dekat 6 minggu dah ni... Budak ni kelakar sikit berbanding kakaknye... Sekarang dah pandai berjalan, habis satu rumah di merayau... Lepas tu tak reti takut gelap... Selambe jer dia masuk bilik gelap cari makngahnye.... Minggu ni wife aku takde sebab balik ke Ipoh emergency....

Ini adalah patung mainan yang aku belikan di Toys R Us hari tu.... Nama patung tu, The Sing-A-Ma-Jigs..... Elok pulak sama jer mulutnye... Ambik iPhone snap terus...





Sejak beli tak berenggang betul dia dengan patung tu... Walaupun tak kuat untuk tekan perutnye, kat tangan patung tu pun boleh juga ditekan untuk tukar mode bunyi.... Time ni Raja Kecik tengah mencuba buka tin biskut Famous Amos aku... Dalamnye penuh dengan duit syiling sebenarnye... Berat giler tapi selambe jer muka dia angkat walaupun dalam terkial2... Workstation aku ni dah jadi playground dia dah kalau datang lepak kat rumah aku ni....


Budak yang kepenatan bila perut dah kenyang dan penat bermain... Ada sama kaa dia punya rupa...???

6 comments:

eMMe said...

Bro, Raja kecik sama dengan Muzafar jr... Patong tu same gak, tang molot nye, hehehehe... bebetul lena tu...humr..bestnye jadi Raja Kecil, dpt toys, saya bile ek nak dapat 'toy' saya, bro...? hehehee...

Zurina Hj.Zainal said...

hahaha!! boy main toy...adoiii....hancuss....belila train ke...lori ke....tapi bila kt rmh moo kakak dia jadi pilihan...:)

http://emasriee.blogspot.com/ said...

sependapat dengan zurina... belilah lori ke keta ke... ;-)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Emme...

Sama jer bila tenung lama2... Part mulut... Minggu lepas dia adik beradik dapat toys dari pakngahnye... Untuk Emme masih tersimpan rapi, sikit habuk pun takde.... Entah bilalah dapat serahkan ni...??? :(

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Zurina Hj.Zainal...

Bukan sebarangan toy... Mahal giler tu sekoq... Patung special... Kat rumah tu lagi bahaya patung Aishah Moo tu... Baik bagi main toy hari tu.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: I'Mulan....

Patung tu boleh dimain oleh kedua2 jantina, yang saya pilih tu untuk lelaki punya sebab suara patung garau jer... Yang perempuan punya bunyi perempuan... Jangan risau, pemilihan berdasarkan kepada keperluan jantina masing2.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...