Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

11 January 2012

Pasal Durian D24 Lah, Hilang Sudah Teruna Ku.... Uishh Ayat.....!!!!


Abaikan muka empunya blog tu yer... Macam nak ter tuuuuuut dah rasanye.... Ini penangan buah durian dan permintaan dari wife dan adik akulah ni..... Durian D24... Wife aku punya kerjalah ni... Dahlah beli 4 biji, rasa nak tercabut jari dibuatnye...




Sebelum2 ni, aku tak pernah jumpa pulak durian yang kulitnye nipis jer.... Tapi yang susah nak terbuka adalah bahagian dalam nye.... Heran aku... Tu yang muka macam aper jer tu.... Liat nak mampus.... Spesis aper pun aku tak tahu.... Tapi malam tu anak buah aku Raja Kecik pun sibuk juga nak makan, sampai 2 ulas tu.... Last2 malam tu tidur pun buka baju... Kepanasan... 

Tak tahu pulak aku anak buah aku sorang ni pandai makan durian, mengikut kata mama nye dia tak minat... Tapi elok jer dia makan malam tu.... So ingat nak beli lagilah malam ni, nak belanja mak aku yang baru balik dari Singapore... Dekat 2 minngu lebih kat sana, duduk kat rumah Wan saudara aku... Aku juga yang takde masa...

10 comments:

nurmisnan said...

amboii... tak panas ker mkn durian tuh adik kecil.. sodapnya...

Wawa_Nadwa said...

mak aih!
sampai camtu sekali nk bukak durian.
hahahhaha!

header baru nampak gagah yaa..
hehehehhe!

eMMe said...

tak blah muke bro rupe itu, hahahaha... sodap durian...kuning emas isi dia, grrrr~

Munn Jaafar said...

wah kemain kusyuk lg si kecik tu mkn doyan eh? isy3

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nur Misnan...

Rasa2nye malam tu panas kot sebab dia berpeluh2, terpaksa buka tidur buka baju... Hehehehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa Nadwa...

Serius Wa, memang susah sangat nak buka durian tu, seumur hidup tak pernah jumpa jenis macam ni punya liat... Dah naik fedup dah nak buka... Nak diparangkan hancur pulak isinye nanti... Isi tebal bijinye kecik jer...

Gagah pada poster jer, hehehehe... Ada ajer Wawa ni...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Emme....

Hahahaha... Wife saya punya kerjalah ni, orang tengah berperang kopek durian dia laju jer tangkap gambao saya time tengah grrroooaaawwwww..... Memang sedap dan isinye kuning...

Malam ni beli lagilah.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Munnafendy...

First time saya bagi dia makan durian, dengan mamanye tak tahulah pulak... Tapi memang dia suka makanlah.... Tapi lepas tu berpeluh2... Hehehehehe... :)

Zurina Hj.Zainal said...

muka x boleh blahhhhhh!! hahahaha! MERENG MAHA WANGSA nak eyakk.....heheheh....wooo....bg mak makan durina eehhh....pas makan suruh check darah....sure melambong nyer....ini malam suruh mak injek byk sket....hehehe...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Zurina Hj.Zainal...

Itulah hero filem tak lama lagi... Itu gambar screen test untuk aksi mengopak kepala orang tu...

Malam ni kitaorang makan durian sambil berfoya2 dgn mak... Doktor flora dah nasihatkan pengambilan dos lebih sikit malam ni.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...