Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

12 January 2012

UPDATE : Destinasi Aku Hari Ini..... Macam Menteri....!!!!


Destinasi aku hari ini :

Dari Flora Damansara aku akan ke Seksyen 7 & 9, Shah Alam... 
Dari Shah Alam akan ke office Taman Connaught, Cheras untuk settlekan kerja... 
Kemudian akan ke Damansara Perdana, Petaling Jaya.... 
Dari situ aku akan bertolak ke Banting, Selangor di sebelah malamnye.... Mungkin lepas Maghrib.... 
Dan dari Banting, Selangor berkemungkinan akan ke balik ke Damansara semula kalau tak letih... 
Kalau balik juga malam ni, mungkin dalam 1.00-2.00 pagi baru sampai rumah aku di Flora Damansara.... Zzzzzzzzz.....


Jarak perjalanan dari Flora Damansara - Shah Alam - Cheras - Banting : 289 kilometer


Update:

Sampai Banting, Selangor pukul 5.45 petang.... Singgah rumah mak aku kejap hantar barang....
Pukul 6.15 petang ziarah pusara Arwah Abah, baca Yaasin dan kemas kubur...
Balik rumah kemas barang2 mak dulu, sediakan apa yang patut, makan malam dengan mak...

Dari Banting, Selangor bertolak balik pukul 8.15 malam...
Sampai Damansara Perdana 9.20 malam tadi...
Punyalah laju aku bawak sambil menguap beratus kali...
Penatnye badan...

Alhamdulillah aku dah hantar mak balik rumah di Banting, tengah rehatlah kot...
Rindu kat rumah dah dekat 3 minggu, sapa suruh duduk Singapore, hehehehe....

Esok meeting projek pukul 5.00 petang di Damansara Perdana pulak....
Zzzzzzzzzzzz.....



6 comments:

Zurina Hj.Zainal said...

ye ker balik banting malam ni??...cam tak caye jer....

Chilabaey's Spot 2 said...

Engko mana buat hal2 stuntman macam ni... Mereng Mahawangsa jer yang buat setakat ni... :p

eMMe said...

bro, bile destinasi ke Putrajaya, heeeee...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Emme...

Sis, akan diaturkan.. Insyaallah...

nana said...

fuyooo ... busy man!

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nana Kamarul....

Busy sekali sekala... Bukannye selalu... Thanks sebab terjah blog saya yer... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...