Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

09 January 2012

Akhirnye Doktor Gigi Jadi Juara.... Bukan Doktor Yang Kena Penjara 1 Tahun Tu Yer....!!!!


Seperti yang dijangkakan, Dr. Ezani Farhana merupakan Juara Masterchef Malaysia yang pertama... Banyak kriteria yang berpihak kepada beliau.... Dari segi masakan yang dibawa dan citarasa yang mengagumkan ada padanye... Tahniah diucapkan.... 

Musim akan datang aku nak masuklah pulak... Boleh....???? Sebab dah 2 hari berturut2 aku jadi tukang masak di dapur rumah aku... Sejak wife aku balik Ipoh ada hal penting.... Tetamu yang mengundang diri masing2 adalah adik perempuan aku Azu, Intan, Melly dan Raja Kecik.... merekalah yang membuatkan aku kelang kalibut di dapur sejak 1.30 pagi (Ahad)....

Apa2 pun sekalung Tahniah diucapkan kepada Dr. Ezani.... Satu program yang sangat2 menarik perhatian aku sejak ia bermula... Hehehehe... Sebab ada Ary Malik sebenarnye....


12 comments:

Unknown said...

yeay tahniah doc ezani!
sy dah agak da dia boley menang.. hehe nk curik gambar doc ezani kt blog pak ngah buleh??

Chilabaey's Spot 2 said...

To: JIVEBUMZ...

Dah boleh dijangkakan sebab Ezani ada kelebihannye tersendiri berbanding WAhidan... Rezeki dia....

Ambiklah, dah ambik dah pun kan... Hehehehe.... Saya pun google malam semalam.... :)

Dkna Abza said...

memang dah dijangka kemenangan berpihak pada izani..

tahniah! 100k boleh wat majlis kawen terbesar untuk tahun 2012 ;p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Adylia Qarissa...

Menang boleh dijangka menang... Besar tu 100k... Buat simpanan pun bagus... :)

fizafantagiro said...

Tahniah =) hihi sebabbb pompuan yg menanggg ..hihihihihi =p gurau jer.. rezeki ezani .. =)

eMMe said...

dah boleh buka restoran exclusive kan... tahniah Dr Ezani...!!!

Puan Ninie said...

hahahah i like..jom kt masuk next year..:)

eqbalzack said...

bijak! cantik! pandai masak! boleh buat bini ni tuan..hehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To: fizafantagiro...

Tahniah buat beliau... Kalau Wahidan memang pun best juga... Sebab lalaki... hehheheheh.. Takdelah saya pulak bergurau.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Emme...

Oooo iyer ker... Tahniah2.... Satu kemajuan tuuuuuu.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: mEiZ SHA....

Jom2... Tahun depan kita cuba... Manalah tahukan.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Eqbalzack...

Saya setuju... Tapi bab bini takleh cerita kat sini nanti kantoi... Hehehehehe... Kena rekomen untuk tuan ni.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...