Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

27 June 2011

Yang Ditunggu Telah Tiba...!!!


Filem yang ditunggu akan tiba tak lama lagi.... Aku memang peminat setia filem Transformers... Tak pernah lepas lagi menontonnye... Kali ini Transformers 'Dark Of The Moon' pula muncul pada 29 Jun 2011.... Entah berapa kali pulak aku akan masuk panggung, belum diketahui lagi... Macam yang lepas2, setiap filem paling kurang 3 kali.... Layan sorang2 pun jadi jer....

Apa2 pun selamat menonton bagi mereka yang dah booking tiket yer... Aku mungkin lambat sikit tengok... Sabtu atau Ahad.... Hurmmmmm....


12 comments:

Unknown said...

yes,
wajib pi nonton nie,
hihihihi:)

salam bro,
pekabar?
lama x dgr khabar:)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Cik Wanie Ghani

Wajib yer... Tengok banyak kali pun tak kisah sangat sebab mutunye dahsyat....

Saya sihat, cuma terlampau sibuk sejak 1-2 bulan ni... Blog pun terabai sikit.

pipoq said...

semalam tanya kat TGV Kinta Ipoh untuk tayangan Transformer 3D, tiket + spek 3D je dah nak makap RM30..aahahahaha..

tgh pikir dulu nak layan 3D ke biasa je..

Saya Punye said...

yeahhh.. takkan lepaskan peluang! jum kita serang panggung... ekekek

Anonymous said...

tgh mlm 28 ari bln TF3 in 3D....tpi tgh ari sabtu lh....hahahaa~

from : daiazainal

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Pipoq

Saya akan layan biasa jer.... Yg 3d ni, peninglah... Sebab banyak action, kalau macam Filem Avatar oklah.... Selamat menonton yer bro...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Saya Punya

Bagus2... Jangan ketinggalan yer... Silap2 saya yang tak sempat nak tengok.... Hhehehehe.... Mesti cari jalan juga nanti....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Anonymous....

Boleh ajer..... Engko belanja abang.... Tapi nak 2 kali tau.... Biar muntah dalam pawagam....

Blog Eazy Izzuddin said...

akan ditonton esok...
sudah book tiket hehe
xD

Anonymous said...

ano blanja...abg booking kn tiket....

hahahaaaaa....

from : daiazainal

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Iezy Izzuddin

Sayapun dah booking tapi tgh malam... Nak sangat tengok....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Anonymous...

Dah booking dah, pukul 12.10am (Jumaat)... Tunggu abg balik Khamis malam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...