Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

01 June 2011

Pesanan Aku Untuk Semua...!!! Selamat Semuanye....


Selamat Pagi semua dan Salam Hari Rabu... Kejap jer dah hari Rabu... Lagilah kalau ada kerja yang banyak, pasti tak terasa hari berlalu.... Macam aku sekarang ni, sehari hampir 5-7 kerja masuk dan berada di atas meja office... Dengan pindaan pelannye, drawing layout tapak baru, reportnye, submisionnye dan banyak lagi... Semuanye itu adalah kerja2 dalam bidang teknikal... Itu belum lagi kerja2 melayan clien yang datang ke office....

Macam tulah rencah kehidupan selepas puas di alam pembelajaran... Pagi ni takde apa yang menarik untuk aku bergebang dengan korang, cuma nak bertanya khabar dan nak ucapkan Selamat Bertugas untuk korang semua... Dan untuk yang masih belajar, teruskan cita2 korang... Jangan nak merendek jer kerjanye..... Yang tengah bercuti pulak, luangkan masa bersama keluarga, bantu mak dan bapa di rumah... Kipas tolong cuci, lantai tolong mopkan, almari tolong lap, dapur kasi belajar masak... Jangan lupa katil tolong kemas yer... 

Oklah sebelum lebih merepek, aku stop kat sini dulu.... Kita jumpa next entry... Entry pasal JJCK...

8 comments:

Lia Hasty said...

selamat bekerja gak pakngah!

HazHand said...

alaaaah,adat harian kan~ hahahah
kate dah pnat?
t da kawen lg pnat weih!

pipoq said...

hehehe..lama dah aku tak dengar perkataan 'merendek' tu..

ahad ni baru aku start cuti..tapi tak berapa nak cuti sangat gak sebab kelas tuisyen jalan jugak..

Saya Punye said...

moga kita sentiada diredhai olehNYA..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Selamat bekerja juga buat Lia... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: HazHand...

Macamana pun kena tempoh juga seharian... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Pipoq...

Hehehehe... Lama yer tak dengor.... Bagus juga tu ada aktiviti cuti sekolah ni yer... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Saya Punye...

Insyallah... Itu yang saya harapkan... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...