Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

11 June 2011

Nasib Baik, Kalau Tak Dah Sure Kena RM100.00 Malam2 Buta...!!!!


Maaflah sebab dah beberapa hari tak mengupdate blog... Sangat2 sibuk dengan kerja office sekarang... Rasa macam tak cukup tangan... Ni pun baru sampai di Damansara.... Sampai2 jer basement parking, ada pulak malaun mana yang park kereta dia kat petak aku.... 

Hampeh.... Nasib baik hati ni banyak bersabar, so aku bagi tempoh samapai pukul 1.00 pagi tadi... Kalau masih ada, aku akan call security untuk clamp tayar kereta dia.... Tak pasal2 kena bayar RM100.00 tengah2 malam ni nanti.... Pukul 1.00 pagi tadi aku turun kejap ke parking level, Alhamdulillah dah takde kereta tu... Nasib baik engko.... Hati masih membara dalam bersabar.... !!!!!!


4 comments:

alamanda said...

sabar separuh dari iman.

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Alamanda....

Insyaallah... Sabar2.... Hehehehehe.... :)

eMMe said...

mmg angin la kalo parking kite diamik org, ade nama kan.....hehehehee....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eMMe...

Memang angin... Bukannye takde nombor kereta kat lot tu... Lagi mau park ikut suka... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...