Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

19 June 2011

Mak, Saya Belikan LCD TV 40' Boleh...????


Nak ambil....!!!!  TV 40' dari Samsung.... Sajer bagi mak aku untuk dia tenang2kan fikiran dia... Dan dapat tengok AF9 dengan screen lebih besar.... Dulu TV lama cuma 29 inchi.... Kali ni aku beli TV LCD 40' terus....


Memang puas hati..... Tapi puas hati lagi kalau beli LED TV.... Tapi harga 2-3 kali ganda.... Tak laratlah.... Mak aku punya LCD TV 40', tapi aku punya LCD TV 32' jer.....


Itu semua tak penting.... Yang penting mak aku suka dan merasa.... Aku tumpang tengok jer nanti... Adik aku siap sambung external harddisk dia nak tengok cerita Korea yang dia download kat internet lagi.... Gambar cantik giler....

2 comments:

~Photo Freak~ said...

wahh bagus yer!!
tapi kan AF9 da final pon last week...
nk tgk apa lgi..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ~Photo Freak~

Selagi mampu.... TV tu saya beli dah lama dah... Sempatlah juga tgk AF9... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...