Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

01 June 2011

JJCK : Kuey Tiaw Beef Ginger, Sri Damansara....


Selamat bersiaran tak langsung dari Chilabaey's Spot... Kali ni JJCK mengajak korang semua ke sebuah restoran yang terletak di Sri Damansara.... Restoran tersebut adalah The Groupbase Catering... Kalau mereka2 yang dah biasa dengan Sri Damansara pasti akan tahu....


Macam biasa ahli JJCK kali ini terdiri dari aku, wife aku dan adik aku Anor.... Seorang ahli tak dapat hadir iaitu Melly... Hehehehe....



Kali ini kitaorang order menu yang sama jer iaitu Kuey Tiaw Beef Ginger.... Aku memang rekomen korang mencuba menu ni... Sebab rasa dia memang sedap giler dan dagingnye sangat2 lembut... Dan paling penting, korang tengok pinggan dia... Punyalah besar.... Banyak giler.... Harga baru RM7.90 sahaja untuk menu ini.... Macam biasa adik aku akan order kentang goreng... Muka kentang....


Yang ini pulak Ice Blended Soursop with Mango... Ala durian belanda dengan mangga... Sangat2 sedap... Harga RM4.90 sahaja....


Yang ini adalah minuman wife aku.... Air kedondong asam boi.... Pun sangat2 sedap dan pekat.... Ada sesetengah kedai cair jer airnye....


Yang ini pulak air adik aku Anor, Air Tembikai Laici.... Aku punya 2 gelas ais kosong... Hehehehe....


Muka kelaparan... Baru balik dari officelah katakan....


Aku suka betul gambar ni... Terasa nostalgia pulak... Adik aku guna App Lomo dari iPhone aku..... Yang bestnye siap ada tudung saji kat belakang tu... menampakkan gambar ni lebih lama.... Bukan penampakan yer... Seraaammmmmm.....!!!!!!!

6 comments:

Marya Hana said...

ala jauhnya, sbb bukan org damansara.. tapi makanan nampak menyelerakan. rasanya tatau lagi lah kan..

~fumichita~ said...

bleh bgtau exactly kat mane kedai ni? nk try la, nmpk sgt2 menyelerakan! sy tak familiar sgt dgn sri damansara ni, sbb sy duk port klg. takpun bagi je address kedai ni, tq :)

ninieZUERYANNIE said...

mmg best makan kat ctu.. highly recommended! tp kalo ujung2 bulan time org dpt gaji mmg penuh & kena tunggu agak lama..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Marya Hana...

Takpe2 nanti kalau tersesat kat area Sri Damansara nanti, boleh cari kat mana... Google dulu yer... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ~fumichita~

Restoran ni terletak di Sri Damansara.... Alamak address tepat takdelah... Tapi boleh google... Taip 'Groupbase Catering'...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ninieZUERYANNIE

Memang best kan... Betul dengan apa yang dikatakan, memang penuh kalau time gaji... Penuh dua2 tingkat kedai... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...