Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

16 December 2011

Senyum Sampai Ke Telinga...!!!! Takde Kerja Betullah....!!!


Aktiviti Raja Kecik kalau dengan pakngahnye pasti ada sajer.... Makan buah oren pun boleh jadi.... Mula2 tu aku buat2 masukkan kulit oren tu dalam mulut, macam gigi.... Bila turn anak buah aku makan pulak, boleh pulak dia gigit nak buat sama....


Siap senyum tu.... Aduiyai... Takde kerja betul pakngahnye... Ajar budak bukan2.... Hehehehe...


Lepas tu yang kena marah, pakngahnye juga oleh wife aku.... Sebab dia yang tengah bagi Raja Kecik makan, budak tu pulak dah makan main2.... Hehehehe... Aku memang suka kacau budak2... Dari anak buah aku yang pertama sehinggalah budak kecik sorang ni....

6 comments:

TS said...

alolo..comey je..hikhik

Unknown said...

bapak borek anak rintik nih hehe cumellll

Chilabaey's Spot 2 said...

To: .: iEyLa :.

Hehehehe.... Yang mana satu yang dimaksudkan....???

Chilabaey's Spot 2 said...

To: JIVEBUMZ...

Anak buah borek, pakngahnye yang rintik.... Hehehehe... Ada2 ajer Jibam ni....

NuruL SyuhadaH said...

hehe comey je :D
nice blog.. do follow me back okeyh :)
nurulsyuhadahsuhaimi.blogspot.com

Chilabaey's Spot 2 said...

To: NuruL SyuhadaH...

Hehehehehe..... Saya follow awak lepas ni... Insyaallah... Thanks alot sebab terjah blog tak seberapa dari saya ni..... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...