Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

09 December 2011

Orang Lain Dah Lama Beribu, Aku Baru Jer Cecah 1000 Blogger...!!!


Syukur Alhamdullillah.... Dah cecah 1000 followers dah blog Chilabaey's Spot aku ni... Blog picisan di kala sunyi ni... Bukan best sangat pun blog ni, cuma ingin berkongsi tentang kehidupan, pengalaman hidup yang harus ditempuhi setiap hari... Blog picisan yang mana menjadi peneman aku di kala aku ada masalah dan juga sunyi....


Aku bermula pada Oktober 2008... Cuma sekadar mencuba dunia Blogspot... Itu pun cetusan idea dari blog adik beradik ku.... Tujuan asal adalah untuk berkongsi dunia photography, yang akhirnye bertukar kepada blog personal.... Aku mula aktif sejak 2 tahun kebelakangan ini.... Berkisar tentang kehidupan aku yang mana boleh dikongsi dan dijadikan panduan dalam menjalani kehidupan seorang insan di dunia ini.... 

Orang lain mungkin blog mereka adalah untuk mencari keuntungan, mencari rezeki sampingan, tapi bagi blog aku hanya untuk berkongsi pengalaman dan sebagainye... Takde apa yang menarik sebenarnye.... Tempat di mana aku meluahkan perasaan secara rasional dan tempat aku mengukir gambaran kehidupan aku dengan menyelitkan gambar2 yang diambil....

Buat followers aku, ribuan terima kasih atas segalanye.... Masa yang diluangkan oleh korang untuk blog aku ni sangat2 aku hargai.... Dalam masa yang sama, isikandungan dan info2 yang berguna juga aku akan tingkatkan.... Terima kasih sekali lagi.... :)



6 comments:

ummi_norseha said...

oklh 2
blog sy br 100 lbh..
tetap brsyukur.......
Apa2 pn TAHNIAH.....

Unknown said...

mengenali banag muz melalui blog abang ee..

terus jatuh cinta..

teruskan menulis abang muz..isnyallah, pengkongsian yang baik mmg bermanfaat..

tahniah buat kamu

MalizaMah said...

wowww.. dahhh 1000.... 3 tahun berblogging yer....
great..... liza belum setahun jagung lagi... bulan 3 tahun depan insyaallah..
dah lama buat blog ... tp mati jer.. tahun ni bulan 3 baru giat aktif balik...
salam perkenalan...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ummi_norseha

Saya dulu pun macam tu juga... Tapi kena rajin terjah blog2 org lain dan menjadi follower diaorang...

Selamat berblogging yer...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Citarasa Rinduan...

Terima kasih Ayu.... Saya pun kenal Ayu melalui Blog Eqbalzack... Blog yang menarik, dan lepas tu rajin terjah ke Blog Ayu...

Insyaallah saya akan menulis... Menulis melalui pengalaman.... Tq... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Alieza Dayasari....

Orang lain 3 tahun dah ada beribu raban follower... Saya slow sangat, sebab tahun pertama tak aktif sangat...

Salam perkenalan... Thanks sebab terjah blog tak seberapa ni... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...