Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

19 December 2011

JJCK : Siapa Yang Suka Pizza Jangan Tengok....!!!! Bahaya....!!!!


Siapa yang suka makan Pizza jangan tengok... Bahaya... Nanti mesti terngiang2 di tekak nak cari dan beli pizza lepas ni.... Hehehehehe.... Tajuk buat suspen jer kan...???


Kadang2 tu tak tahu nak makan apa kalau duduk di rumah.... Kalau order kat restoran bawah rumah, aku rasa dah habis semua menu yang ada dalam ala-card tersebut.... Siap cadangkan lagi kat tukang masak tu apa yang aku nak....


So malam tu, lari kejap ke Taman Tun Doktor Ismail (TTDI) untuk beli Domino's Pizza.... Padahal kat area rumah aku di Damansara Perdana pun ada outletnye, tapi memandangkan parking payah tu yang aku lari ke TTDI tu....


Ini Pizza Beef Pepperoni.... Favorite wife aku....


Yang ini pulak Pizza Tuna Temptation..... My favorite.... Dua pizza large dia tas aku bayar dengan harga  1 pizza sahaja... Kiranye, beli 1 free 1.... Sebab aku ada member card untuk Domino's Pizza... Tapi syaratnye kena beli di outlet.... Delivery tak boleh.... Kalau tak harga untuk 2 pizza ni dah lebih RM70.00....


Yang ini pulak entah apa namanye, aku lupa... Pizza Extravaganzza kalau tak silap aku... Yang ini aku dapat free sebab masa diaorang siapkan lambat... Dah lebih 15 minit.... So dapat kupon pizza saiz small... Ini kupon pembelian yang lepas.... Hehehehe....


Makin bertambahlah kolestrol aku lepas ni... Hehehehe.... Bukan makan hari2, sekali sekala apa salahnye.... So bagi mereka yang masih belum mencuba, bolehlah ke outlet Domino's Pizza yang terdekat.... Kalau area aku ni ada 3 outlet iaitu Damansara Perdana, Sri Damansara dan Taman Tun Doktor Ismail (TTDI)....

6 comments:

fizafantagiro said...

wahhh banyaknyer..bak sini sket=)

Unknown said...

terliur nengok semua tuh... hehehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Mizfantagiro...

Hehehehe... Kalau boleh sekarang ni saya bagi kat awak... Nanti saya belanja... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: SAIFUL ANUAR BAHARUDIN....

Alamak sorrylah... Ok2 lap ayaq lioq tu yer... Hehehehe... Thanks sebab terjah blog saya... :)

miss Fyqa said...

banyak nyer..hantar la sket. aha.. xpernah try domino's lg..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: miss Fyqa....

Banyaklah juga.... Nak hantar tu boleh, tapi bagi alamat saya delivery depan rumah... Tapi tak pastilah macamana rupanye nanti... Hehehehe.... :)

Trylah nanti, saya lebih suka Domino's berbanding Pizza Hut....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...