Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

17 December 2011

Boleh Pulak Budak Negro Ni Urut Kepala Aku, Kurang Asam Betul....!!!!


Kurang asam betullah budak Negro ni... Boleh pulak dia urut kepala aku masa menunggu kat outlet Domino's Pizza malam tu.... Sekali aku lesing baru tahu....


Malam2 cari makan, inilah kerja aku kalau aku berada di Damansara... Lagi2 kalau adik aku Anor ada.... Budak tu giler western.... Pizzalah, macaronilah, spegetti lah.... So, layan jerlah....


Kebetulan aku berada di area Sri Damansara malam tu, so singgahlah kejap kat outlet Domino's Pizza... Dah alang2 kat sana, takyah aku ke Taman Tun Doktor Ismail (TTDI)... Sekarang ni Domino's Pizza dah ada 4 jenis doh yang kita boleh pilih iaitu :

1.  Classic Hand Tossed (aku suka yang ini)
2.  New York Crust (garing sikit dohnye)
3.  Crunchy Thin Crust (favorite wife aku, bagi aku tak puas makan)
4.  Chessy Double Decker (favorite aku ni)....


Nampak tak tak sudah2 budak Negro tu usik kepala aku.... Oklah gambar2 di atas sebenarnye adalah gambar secara kebetulan yang ditangkap oleh adik aku menggunakan iPhone jer... Bila aku check semula gambar, wah menarik betullah budah Negro kat belakang tu... Adik aku sendiri pun tak perasan sebenarnye.... Itulah dinamakan gambar yang mempunyai seribu makna....


8 comments:

MalizaMah said...

hahaha... macam ni pun boleh erk... lawak lah.. gambar tu... hihi

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Alieza Dayasari...

Hehehehe... macam2 keadaan yang boleh kita jumpa sebenarnye... Sengaja mahupun kebetulan... :)

Unknown said...

ingat negro manalah yang usap tuh... APTB.. hihihihihi

widiea azira said...

hahaaha mcm2...tp lawak lah..x sengaja erk??

Ruse Sulaiman said...

UI tertipu.. tapi lucu

Chilabaey's Spot 2 said...

To: SAIFUL ANUAR BAHARUDIN...

Negro Domino's... Kalau betul2 punya mahu kena cepuk dah... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: widiea azira...

Gambar yang tak dirancang... Bila tengok semula, ehh2 menariklah... Adik yg tangkapkan, dia rabun jauh... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Ummi Iman...

Tertipu yer, sajer gurau2 dalam blog... Hehehehe.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...