Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

12 September 2011

7 Hari Sebelum & 7 Hari Selepas Raya : Rumah Aku Dilanda Todak....


Macam nilah rumah aku kalau balik dari bershopping sakan.... Macam Singapore dilanda todak.... Balik2 jer terus letak kat mana2 yang boleh.... Rehat kejap, lepas tu keluar balik bershopping.... Uishhh2.....


Sebenarnye malas nak letak kat bilik sebab nanti nak asing2kan untuk siapa barang2 tersebut.... Kalau dah letak dalam bilik dah sure lupa punya.... Mesti ada yang tertinggal.... Tapi semua barang2 tu tak lama kat situ.... Bila dah balik dari bershopping, aku dan wife aku terus kemas dan buat apa yang patut.... Buatnye sesat orang datang ke rumah, buat malu jer.... Itu dah prinsip aku dalam menjaga rumah.... Aku rimas tengok rumah bersepah dan tak teratur.... Mak aku dah ajar macam tu.... So dah terbiasa....


Wife aku tengah sediakan Day Curtain yang baru dibeli tadi.... Sampai tak nampak dah wife aku...


Mana barang @ hadiah yang dah disediakan aku letak sementara ke tepi.... Baru 3 orang....


Macam tulah aktiviti aku dengan wife aku bila menjelang raya... Last2 minit punya preparation tu memang best.... Korang macamana....???

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...