Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

13 September 2011

7 Hari Sebelum & 7 Hari Selepas Raya : Sehari Menjelang Raya, Kasi Mandi Itu Kereta....!!!


Tahun ni barulah aku dapat beraya di rumah family mertua aku di Ipoh... Sejak beberapa tahun lepas, aku beraya di Banting shaja sebab menjaga dan menguruskan arwah abah aku yang sakit.... So, macam kebiasaannye, sebelum apa2 pun kereta kena cuci dulu... Dah jadi kemestian, cuma samada basuh kedai atau cuci sendiri sahaja... Terasa malas pulak nak mencuci sendiri, itu yang aku hantar kedai jer... lagi senang, ada masa untuk nak kemana2 lepas tu...


Ingat kita jer yang perlu mandi... Tapi dah biasa dengan kereta kot aku ni, bila kereta ni dah bersih, korang akan rasa kelancarannye sebenarnye... Bagi yang tak reti jaga kereta takkan ada perasaan tersebut... Lagi2 kalau dah cuci enjin bagai.... Lain rasanye... Bukannye aku tak tipu....

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...