Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

11 July 2011

JJCK : Fish & Co, One Utama.... Must Try Yer Lepas N....!!!!


Bersiaran secara tak langsung lagi di ruangan Jalan2 Cari Kolestrol (JJCK)... Kali ini kita bersiaran di One Utama yang dalam renovation.... Bila nak siapnye entah.... Dah macam bosan jer sekarang ni kalau pergi.... So lunch aku bertiga dengan wife dan adik aku Anor kali ini adalah di Restaurant Fish & Co di New Wing OU....


Dah lama juga tak singgah sini sejak OU di renovate.... Sebab banyak sangat permintaan dari diaorang berdua ni, so singgahlah aku ke Fish & Ci ni untuk lunch... Masa aku sampai tu takdelah ramai sangat orang, so aku masih boleh pilih tempat untuk menyantap....


Untuk pembuka selera, aku order Soup of The Day hari ini iaitu Mushroom Soup dengan roti.... Rasa memang puas hati sebab pekat, likat dan banyak gravy dia di dalamnye....



Ini antara hidangan yang wife aku punya... Wife aku order Mussels, Garlic & Lemon dan tambah coleslaw...... Yang Mussels tu memang aku suka sangat2.... Sedap giler... Lagi2 kuahnye dicicah dengan roti.....

Harga : Mussels, Garlic & Lemon - RM12.90 & Coleslaw - RM3.00


Yang ini hidangan aku yang punya...... Salman Grilled.... Side dishnye aku minta nasi... Banyak, ikan salmon 2 ketul, kentang goreng lagi dan tambahan nasi.... 

Harga : Salmon Grilled  -  RM22.90


Yang ini pulak wife aku punya juga, tapi makan separuh jer lepas tu pass kat aku... Dia order Fish & Chips....

Harga :  Fish & Chips  -  RM12.90 


Yang ini pulak hidangan adik aku Anor... Kali ni dia pilih Peri-Peri Catch.... Isi ikan disalut dengan sos peri-peri.... Sidedishnye Coleslaw....

Harga :  Peri-Peri Catch  -  RM16.90




Jemput makan.... Bagi mereka yang belum mencuba bolehlah datang ke cawangan2 yang berdekatan.... Macam aku, aku suka datang ke One Utama ni.... Sambil makan boleh cuci mata.... Hehehehe....



Oklah itu sahaja yang dapat aku kongsikan bersama dalam ruangan JJCK aku kali ini... Insyaallah banyak lagi tempat2 makan yang menarik akan aku paparkan dalam blog aku... Moga berjumpa lagi di lain entry.... Selamat mencuba....!!!!!

12 comments:

nairaariaa said...

sedapnye...yg salman tu cam marvelous jerk...

Lia Hasty said...

wah sedapla. terliur.

Puan Ninie said...

dapnyrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..:)

icee-yah said...

mesti try ni..mmg terliur tgk:)

H A N said...

serious tempting!nampak mcm sangat2 b'baloi je banding dgn MFM...harga & portion pun reasonable...xtaw pulak ada ni kat OU...

Unknown said...

menyelerakan....
nyum nyum nyum

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nairaariaa...

Sedap tu...Bukan salman yer, itu salman khan.... Gurau... Ikan Salmon.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer....

Jom kita makan jom.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Miez Sha

Memang sedap sis oiii.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Icee-Yah...

Mesti... Mesti.... Cover2 air liur tu Sis.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hanif Borhan...

Memang berbaloi bila dapat try nanti... Dah banyak kali makan pun tak terasa sangat nak membayarnye.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Cik Wanie Ghani...

Memang menyelerakan... Nanti try yer... Nyum... Nyum... Nyum.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...