Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

24 July 2011

Suatu Perjalanan Yang Memenatkan Montot...!!!!


Letih....!!! Itu jer yang aku boleh gambarkan sekarang.... Semalam satu perjalanan yang memenatkan... Walaupun tak berapa jauh, tapi memandangkan masa dan tempat yang aku pergi tu jaraknye memang best.... Penat dengan kerja office yang berlambak lagi... Terpaksa gagahkan tubuh badan dan otak juga.... Apa yang aku buat sebenarnye....????

7.00 Petang    - Dari Office...
7.15 Petang    - Sampai rumah...
8.30 Malam    - Bertolak ke Office Cheras ada discussion projek...
10.00 Malam  -  Sampai Cheras...
12.00 Malam  -  Habis discussion dengan boss... Bertolak ke Damansara Damai pulak...
                          Mak aku pesan barang untuk kakak dan adik aku... Jadi delivery boy kejap....
12.30 Pagi      -  Sampai Damansara Damai... Pergi rumah kakak aku dulu sebab adik aku belum
                          balik rumah dari Desa Pandan...
1.30 Pagi        -  Bertolak dari rumah kakak aku untuk ke rumah adik aku pulak (rumah Melly)...
1.45 Pagi        -  Sampai rumah adik aku Azu...
2.30 Pagi        -  Baru bertolak balik ke rumah aku pulak di Flora Damansara....
3.00 Pagi        -  Sampai rumah aku... Kena tidur juga sebab esok pagi nak ke Cinelasure tengok
                          wayang filem Harry Potter 7 untuk kali ke-2... Yuhoooo....
4.30 Pagi        -  Pengsan dah......!!!!

Macam tulah aktiviti aku malam semalam.... Penat tak sudah lagi ni... Dalam panggung boleh pulak tertidur kejap... Ambik engko....!!!!

2 comments:

Unknown said...

abang muz..................

u can do~it...

heheheh, nampak sungguh abang keletihan..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Citarasa Rinduan...

Terima kasih Ayu... Insyaallah saya akan lakukan yang terbaik...

Memang memenatkan.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...