Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

25 July 2011

Hari Ini Aku Bertugas Di Mana Yer...???


Selamat pagi semua.... Salam Hari Isnin... Kejap jer dah masuk minggu2 terakhir bulan Julai... Bulan depan dah mula berpuasa.... Dan dalam bulan Ramadhan depan, harap2 takdelah kerja2 lapangan... Kena pergi site yang jauh2.... Memang tak tahan punya.... Kerja aku kalau masuk jer projek baru, dah sure kena pergi sita tangkap gambar dan dapatkan maklumat2 tertentu... Memang berpeluh dan kering tekak....

Kalau dah kena pergi site, nak hilangkan haus singgah kejap beli air tebu ker, air kelapa ker, tapi kalau dah masuk bulan Ramadhan nanti nak hilangkan haus macamana pulak yer.... Nan adooooo....

So, selamat bertugas dan hari ni aku kena pergi site kejap.... Boleh minum air tebu puas2... Hehehehe.... Salam dari aku Mr.Chilabaey..... :)


2 comments:

ciK LyndaWawa said...

baru pasan..ade sticker mcD kat kete..dapat makan free yer?hehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ciK LyndaWawa igUana...

Bukan setakat McD jer, KFC ada, Burger King pun ada... Dapat free satu barang makanan jer... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...