Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

20 July 2011

JJCK : Popeye The Sailor Man... Puutt... Putttt....!!!!


Pernah try...??? Kalau belum boleh try nanti.... Boleh rekomen kat korang... Satu kelainan tentang menu yang ditawarkan... Sekarang dah banyak outlet... Macam aku, kalau aku nak makan kat Popeyes ni, aku boleh pergi kat Taman Tun Dr Ismail (TTDI) atau pergi Cinelasure atau The Curve....


Geng JJCK aku nombor 1 : Melly... Kalau ajak dia makan, jadi ajer.... Menu utama pastinye kentang goreng...



Kali ni aku bertiga jer dengan wife aku.... Time ni aku makan kat Cinelasure.... Dah tak tau nak makan aper, so satu lagi pilihan tempat makan yang menarik iaitu Popeyes....


Yang ini aku yang punya... Ada isi ikan yang digoreng, ada muffin macam2 lagi kat bawahnye.... Tak berminyak sangat seperti KFC...


Yang ini Melly punya... Dalam masa yang sama dia kacau aku punya....



Sebelum sampai di Popeyes ini sempat juga singgah di Juice, makngahnye beli air juice apa entah untuk Melly... Air buah yang dicampur2 mengikut permintaan kita...



Yang ini orang yang tukang bayarkan semua yang diorder... Hehehehe.... Apa2 pun untuk yang belum mencuba bolehlah datang ke outlet2 yang terdekat... Pasti berpuas hati.... Selamat menjamu selera.....

2 comments:

eMMe said...

roti popeye sedap banding KFC, hehehe..Bro sihat? keluarga semua Ok yea...???

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eMMe....

Betul tu Emme... KFC punya tak sedap sbb roti kosong jer....

Saya sihat, family pun Alhamdulillah sihat juga.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...