Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

16 April 2010

Seorang Lagi Penerima Hadiah...!!!


Seorang lagi penerima hadiah.... Siapakah dia...??? 

Alaaaaa... wife aku.... Norazlinawati Haji Ahmad a.k.a Iena......  Mesti dia marah aku letak gambar ni kat blog..... Semalam satu kejutan telah dibuat.... Pagi semalam selepas aku hantar wife aku ke office (alaaa.... dekat jer, tak sampai 15 dari rumah...)... aku ke JJ One Utama untuk beli kek harijadi untuk dia.... Tapi kali ni bukan makan kat rumah tapi kat office.... Aku pakat dengan seorang abang office dia yang aku akan datang hantar kek dengan hadiah tengahari ni... So, aku minta dia tolong ambil kat bawah nanti.... hehehe... Wife aku tak tahu hal ni.... 

Kononnye setakat serah kek jer, rupa2nye abang tu boleh siap pasangkan lilin dan siap nyanyi ramai2 untuk wife aku.... Kelakar giler aku dengar cerita wife aku petang tu.... Yang bestnye kek tu di bawa masuk ke dalam bilik meeting, time tu wife aku tengah meeting dengan boss dia dan beberapa orang lagi.... Selamba dog jer abang tu terjah masuk.... Boss wife aku pun join sama dengan memberikan ruang untuk celebrate birthday wife aku..... Supprise juga aku bila dengar....

Inilah kali pertama aku supprisekan wife aku di pejabat.... Hahaha.... Segalanye berjalan lancar.... Maka semalam masuklah umur wife aku ke 33 tahun..... Wah semakin berusia kita yer.... Untuk wife aku yang tercinta, Selamat Hari Lahir yang ke 33 tahun..... Wah tahun ni budget hadiah melampau yer.... Macam2 dapat.... Malam semalam, wife aku belanja makan kat TGI Fridays One Utama.... Nasib baik aku tak bagitahu TGI yang hari ni birthday dia, kalau tak lagi gempak satu restoran nyanyi.... Siap panjat kerusi lagi kena wish. kat orang ramai.... Sebabnye dia dah beri amaran keras kat aku.... hehehe... takpe tahun depan kan ada....... !!!!!

17 April ni (esoklah...) sorang lagi ahli keluarga aku sambut hari lahir... Uiiissshhh ramai betullah bulan ni... ni yang membuatkan poketku kopak ni.... 


13 comments:

Hazzy Ishak said...

bestnye dpat suprise cenggitu...
nasib bek bos tak melompat sama terkejut
haha

♥♥ eija ♥♥ said...

eiii best nyer...

teringin jugak nak kena suprise...

SELAMAT HARI JADI untuk wife pakngah hehe...

semoga bahagia selalu...

Lia Hasty said...

wah romantiknye.
ucapkan happy birthday kat ur wife yer.
smoga pjg umur & dimuahkan rezeki.
amin ;-)

Unknown said...

bestnyaaa suprise..
hepi bufday to ur wife semoga panjang umo dah murah rezeki :)

icee-yah said...

sungguh happy bile ade org nyanyi lagu besday ramai-ramai kat kite..malu pun ade..:)happy belated besday:)

joegrimjow said...

jgn lupe contestku ya
heheee

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Memang bestkan bagi sesiapa yang dapat... Tulah pasal nasib baik boss dia tak terperanjat, dahlah ada sakit jantung... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

First time suprise dia kat office ni.... :) Takpe Cikgu, lepas ni nanti minta bakal pun buat macam tu yer... Satu sekolah nyanyikan lagu untuk Cikgu... hehehe... lagi meriah... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Alaaa romantis ker... Tak fahamlah pasal romantis2 ni... Insya-Allah nanti saya sampaikan salam saya kat dia yer... Thanks... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: JIVEBUMZ...

Memang best tahun ni.... Saje buat kelainan... Terperanjat dibuatnye.... Thanks...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: icee-yah...

Uishhh malu lah bila ada orang nyanyi lagu besday untuk kita... terasa semakin tua sebenarnye.... Tapi kira ok juga bukan selalu.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: joegrimjow...

Insya-Allah.... sekiranya masih ingat... :)

adibah said...

bestnyer suprise mcm tu..untung k.ina!!! tpi nape lak dia yg kena belanja a.muz???? ermm

miss u all both tak tahu bila dapat jumpa sebab memsang buzy skrg ni....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...