Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

24 April 2010

Bukan Aku Pinta Entry Begini...!!!

Semalam aku publish satu entry tentang penghargaan aku kepada semua followers favorite di dalam blog Chilabaey's Spot.... Tak sangka pula menjadi sambutan hari raya Deepavali untuk tahun ini.... Seramai 20 orang aku listkan sebagai 'Blog Wajib Tayang' aku.... Ramai juga yang tak puas hati sebab blog mereka takde dalam list tersebut... Minta maaf yer, lain kali aku listkan yang baru.... Selain menjadi blog favorite aku, secara tidak langsung aku mempromotekan blog diaorang ni... Tapi aku rasa kalau aku tak listkan pun mereka2 ini terdiri dari blogger tegar yang mempunyai ramai pembaca... Tak macam aku....


Dengan entry semalam, tak sangka pulak mereka2 yang di dalam list tersebut memberikan feedback yang sangat aku harapkan... Ada yang berterima kasih, ada yang rasa macam dapat award, ada yang suruh AFUNDI (tak tahulah AFUNDI Masuk atau Keluar)... ada yang tukar panggil aku abang, ada pulak yang mula memanggil aku pakngah (uisshhh ramai dah anak buah aku sekarang.....suka x3) dan paling aku hargai ada yang jadikan aku sebagai bapa angkat (Irine, saya setuju dan sekarang ni sayalah bapa angkat awak... cewah...) dan pelbagai lagi feedback yang aku terima lagi.... Semuanye itu membuatkan aku sangat2 terharu semalam....

Dan semalam juga ada yang menyediakan entry khas untuk aku... Ini lagi aku rasa terharu.... Mereka2 ini merupakan pembakar semangat untuk aku ber blog lagi.... Berikut antara mereka yang sudi menyediakan entry untuk aku semalam.... Sangat2 aku terharu.... Siutttttttttt....... 

1. Cik Wawa Nadwa a.k.a misswawa.blogspot.com


Kopipess awak tu direlakan... hehehehe.....


Dan di bawah ni, adalah ulasan dari kenyataan aku semalam.... Thanks yer Wawa.... Bowling akan diteruskan  nanti.... 


2.  Cik Wanie a.k.a cintawanie.blogspot.com

Antara ulasan2 yang disediakan untuk aku.... Sangat2 berterima kasih dan terharu....


Jeng... jeng... jeng.... Siap tempek gambar aku lagi.... Aduhai.... Malu siut.... 


Yang bawah ni entry aku untuk beliau.... Pun ditempeknye juga.... Segan sangat.....


3.  En.Eqbalzack  a.k.a  eqbalzack.blogspot.com

Kalau ikut tajuk aku tak berapa perasan sebenarnye.... Tapi hati ini masih berkata2 untuk terjah entry tersebut.... Apa yang aku dapat, nama aku pulak yang keluar... nombor 1 lagi... aduhaiii terharunye.... Apa2 pun tuan selamat menghadapi exam yer.... Moga sukses hendaknye....


4. Cikgu Eja  a.k.a  dairygirzl-scopio.blogspot.com

Dan blogger terakhir yang aku tahu setakat ini iaitu seorang cikgu di Ipoh.... Sangat2 suka masuk blog aku.... Bila tengok kat tepi blog aku, tiba2 ajer ade bayangan wajah hamba.... Udah dia buat entry tentang akulah ni.... Terima kasih sekali lagi yer Cikgu.... Sangat saya hargai.... Berikut adalah ulasannye kepada aku...


Kepada Wawa Nadwa, Cik Wanie, Hazzy Ishak, Cikgu Eja, Jivebumz, Irine Nadia Marcello (anak angkat aku), Miss Lolly, En. Eqbal, Jim Duke Luce Dell'amore, Anuar K, Aizul Marcello (abang Irine), En.Kaljis a.k.a Onggon, En.Azli Shukri serta Bro Joegrimjow, semua komen @ feedback semalam sangat2 saya hargai dan sangat2 berterima kasih buat kalian.... Dengan adanye entry semalam, itu sahaja yang boleh saya tunjukkan tanda rasa kasih dan sayang tentang dunia blog di sisi kalian semua.... Thanks again 2 ur all.... :)

18 comments:

eqbalzack said...

tuan letak saya no 1...saya letak tuan no 1....hihi...

nak gi exam dah ni....doa2kan dapat pakai jubah konvo ogos ni...

♥♥ eija ♥♥ said...

alaa pakngah hehe..

tak penah pun ja dapat penghargaan mcm dari pakngah pun hehe...

sebab tuu buat entry khas tuu hehe..

kan ja kata 'jasamu dikenang' hehe..

Irine Nadia said...

hehhehee..dengan ini secara rasminya,,irine anak angkat "ayah"..
hehehhehe:P
besh plak pggil ayah:):)
hye ayah:)

Irine Nadia said...

*nk pggil papa laaahh..! rasmi x nih???:)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eqbalzack...

Terima kasih tuan.... Saya doakan semua sukses yer... Good luck... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Terima kasih sekali lagi.... Untuk 'Jasa Mu Dikenang"... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Irine Nadia MaRceLLo...

Hai Irine.... Kira rasmilah lepas ni... Wah panggil ayah dah.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Irine Nadia MaRceLLo...

Dengan rasminye panggillah saya 'Papa'.... cewah... Thanks sebab menyudikan saya sebagai bapa angkat Irine... Suka x3.... :)

Khairul Onggon said...

Salam.. ramainye anak angkat hehehe.. Ape2 pun bro, saya nak ucapkan trimakasih.. Sebagai penghargaan, saya ada wat entry khas jugak.. :) http://kaljis.blogspot.com/2010/04/terima-kasih-daun-keladi.html

erolnukman said...

salam pkenalan......

Khairul Onggon said...

sama2 bro.. hehehe.. waaahh.. cikgu erolnukman pun da masuk blog ni... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Kal Jis

Tu lah, semakin ramai anak buah, bukan anak angkat... Sangat2 terharulah En.Onggon... Tak perlulah buat entry untuk saya, seganlah... Anywhere thanks bebanyak yer.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: erolnukman....

Terima kasih sebab singgah dan follow blog saya yang tak best ni.... Saya dah follow awak dah... Thanks again... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Kal Jis...

Takde hallah bro... Wahhhh Sarawakian semakin ramai jadi blogger saya... Terima kasih... :)

Unknown said...

uish,
ditempekkan jugak ker,
hihihihihi...

malu beberapa saat

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Cik Wanie...

Mesti ada...... Dah jadi kemestian... kalau ada penghargaan dari blogger2.... termasuk juga Cik Wanie... hehehe.... :)

Wawa_Nadwa said...

laaa.. tempek gak kat sini ke? waduh waduhh malu bangat seyhh.. hahahhaa!!

Pakngah semakin f0fularrr.. Pheewittt!!

Nak signn??
=P

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa Nadwa...

Mestilah ado.... den takkan lupokan semuo kawan2 blogger den... Nombor satu nyo ekau di sano... (apahal aku cakap bahasa N9 pulak ni...)...

Fofuler ker...????!!! Mehh blog saya signn...!! Hehehehe... :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...