Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

28 April 2010

Dah Lama Aku Giler Crocs...!!!!

Kalau perempuan bershopping mesti beli kasut, beli baju, barang2 makeup, minyak wangi.... Rasanye hampir semua barang yang dijual kat shopping2 kompleks akan dibelinye... Kalau aku pulak memang giler membeli kasut dan t-shirt.... Tak tahulah, dah jadi satu tabiat pulak... Sejak bila jadi macam tu..?? Sejak aku bekerja di area Bukit Bintang dulu.... Office satu bangunan dengan Lot 10 Shopping Centre... Apa lagi, pantang ada sale jer, mesti tengahari turun survey... Lagi2 kalau ada member sale, lagi murah sebab plus lagi 10%.... Sejak tulah tabiat aku membeli kasut dan t-shirt menjadi2.... 


2 hari lepas tabiat aku datang semula.... Kali ni tabiat beli kasut.... Kedai yang menjadi mangsa aku (ker aku yang jadi mangsa ni....???!!!)... iaitu outlet Crocs... Aku dah tengok beberapa dah beberapa model yang berkenan di hati... Tapi aku diam jer dulu... Malas nak bebelanja lebih2.... Tapi takleh tahanlah, nafsu membuak2... ayat tak hingat donia lagi.... Masuklah juga ke outlet Crocs kat Ikano Power Centre dengan alasan tengok2 jer.... Wife aku ikut juga time tu.... Tahu apa hasilnye...??? Aku sambar satu lagi kasut terbaru dari Crocs... Rasanye baru 1 minggu kot di outlet Malaysia.... Dari Model Quicktrail Low... Ianya dari sport type...

Tapi sebelum ni, rasanye minggu lepas... Aku baru jer sambar satu lagi kasut Crocs dari Model Tideline Kanvas..... Pantang ada yang baru mulalah otak ni ligat nak membeli... Pakainye tidak juga... Kat bawah ni kasut2 yang aku beli.... Rasanye dari brand Crocs ni, merupakan kasut yang ke-4 pasang....

Mula2 tu aku beli dari jenis model :

1.  Viking (Limited Edition) - 1st Crocs aku beli....
2.  Trailbreak - Untuk hiking pun boleh....
3.  Tideline Kanvas - Boleh buat kasut kerja... Gambar kat bawah ni nanti....
4.  Quicktrail Low - Model terbaru dari Crocs, sayang siut nak pakai....
     Gambar model tu pun ada kat bawah ni juga...




MODEL TIDELINE CANVAS




Yang bawah nilah model yang aku sambar 2 hari lepas.... Satu lagi perangai aku ni, aku suka dari jenis kasut2 yang pelik sikit rupa bentuknye... Tengoklah model kasut kat bawah ni.... Pelik sikitkan... Nampak macam berat, tapi ringan giler.... Tu sebabnye aku minat beli kasut Crocs ni.... Walaupun harganye tak hingat dunia betul....Tapi ada kepuasan semasa memakainye.... percayalah cakap aku....

MODEL QUICKTRAIL LOW




Ambik harganye pulak.... Memang best.... Itulah sebab aku sayang nak memakainye.... Nanti2 lah aku rasmikannye yer... Yang penting simpan elok2.... Kat bawah ni beberapa lagi gambaran tentang kasut tersebut... Aku memang suka tangkap gambar jenis2 objek yang boleh dijadikan subjek.... Adui Chilabaey ayat tak hingat betullah.... Hhehehe....












Tiba2 pulak gambar ni blur... aku rasa mata aku kot yang blur.... Eh...eh... taklah, gambar yang ni sebenarnye blur.... Sorry kawan2.... Oklah itu sajer yang boleh aku kongsikan bersama, kongsi kasut noooo wayyyy..... sayang tu..... sebab aku dah biasa dengan kasut2 dari brand Crocs ni... ada beberapa ciri2 keoriginalannye sebenarnye yang ramai tak berapa tahu... Nanti2lah aku bagi tahu rahsia tu yer.... Jadi janganlah beli Crocs yang ciplak... dari jauh lagi aku dah boleh bezakan yang mana original atau tidak.... Macam pakar kasut Crocs pulak aku sekarang ni... Untuk keterangan lanjut sila layari www.crocs.com.my @ www.crocs.com....

19 comments:

Hazzy Ishak said...

buat kontes bagi hadiah crocs pun best jugak pak ngah
te he he he

Nurmala Mazlan said...

Crocs mmg best pakai kan?? ringan dan selesa

eliana said...

sy pon gile crocs jugak..
pantang lalu outlet die..mesti nk singgah...

pastu, mesti nk tapau 1.. walopon tgh sengkek, pejam mata je byr kt counter..hehe~

eqbalzack said...

waaa....crocs....mahal tuan!

rela ajer saya beli lens...hehehe

ღKekunangpelangiღ said...

Seronoknya bila dah ada wang, belanja dengan wang hasil sendiri.
kerja oh kerja.. ^^"

icee-yah said...

bes..me paling suke yang model ape ek tak ingt name..ade bunge2 kecik...COLOR BIRU PUTIH..pak ngah tolong tengokkan boleh bp harge..kAT mID DAH TAKDE DA JUAL TYPE TU..(sejak bile pgil pak ngah ni:P)

Irine Nadia said...

papa..crocs yg 1st tuh cam ayah irine punye..ehehe..sesuailah papa ngn ayah :):)
*byk gileww crocs..hhuhuhu..

♥♥ eija ♥♥ said...

waaa pakngah....

mahal tuu hehe....

tapi tak pee pakngah suka tak pee

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Bagus juga cadangan tu.... Kalau lekai yang menang saya bagi kasut crocs perempuan dan kalau perempuan menang pulak saya bagi Crocs utk lelaki... hehehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: nUR_rOsALiNdA...

Betul...!!! Sangat2 ringan kalau nak bandingkan rupanya... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: miss_eliana...

Itu yang bahayanye kalau dah giler Crocs... Pantang nampak outlet, kurang2 pun mata dah menjeling untuk memilih... hehehe.... samalah kita.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eqbalzack....

Tuan beli lens dulu, lepas tu beli Crocs pulak yer... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Sesayang_Andox...

Memang seronok membeli, tapi termenung bila dah tengah2 bulan.... :(

Chilabaey's Spot 2 said...

To: icee-yah...

Nanti pakngah check kalau2 ada yer... (Wah dah bahasakan diri pakngah pulak ni....)... ;)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Irine Nadia MaRceLLo...

Ohhh iyer ker Irine..... Samalah pulak yer.... Takpe papa simpan dulu, nanti2 pakai... hehehe... Sihat...???

Banyak ker, sikit yer tu... ada lagi cadangan model lagi sebenarnye... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Tu lah pasalnye... Harganye memang best sikit, tapi ada kepuasan bila membeli dan memakainye.... Kasut lelaki kebanyakkannye mahal2 berbanding yang perempuan.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Afzainizam...

Wah panjang betul pembuka kata tu...

Salam perkenalan juga dari saya Chilabaey's Spot...

Teruskan menyokong blog saya... Insya-Allah saya juga akan terjah blog anda dari masa ke semasa... :)

siti said...

salam ziarah...wah byk nya shopping crocs

Chilabaey's Spot 2 said...

To: siti...

Salam.... Takde lah banyak sangat, sikit jer... Hehehehe.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...