Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

26 April 2010

Bukan Ku Pinta Entry Begini...!!! - Part 2

Salam sayang dari Chilabaey's Spot.... Sabtu malam semalam lepas layan Konsert AF8, macam biasa terus mengadap blog kesayangan aku ni.... Untuk check kalau ada sesiapa yang bagi komen untuk entry2 aku... Check juga ruangan blogger update kat tepi tu... Eh... eh.... ada lagi muka aku... Kali ini entry khas untuk aku datangnye dari jauh iaitu dari Sarawak..... Oohhhh En. Onggon @ Kal-Jis....


Dia pun buat entry penghargaan untuk aku sejak aku publish entry 'Blog Wajib Dibaca Oleh Chilabaey's Spot' tempohari.... Satu lagi penghargaan yang amat bermakna untuk diri aku sejak aku menceburkan diri dalam dunia blog ni....


Tapi yang bestnye entry dia kat aku sebab dia gunakan bahasa Sarawak... So, korang pandai2lah translatekannye yer... Macam aku ni agak2 jer apa yang dia tuliskan tu.... Hehehe... Sorry En.Onggon, sekarang ni masih tengah mengtranslatekan ayat2 awak tu.... Nanti sik madah sama kitak yar... Thanks again....

Dan pagi Ahad tadi (padahal dah tengahari dah baru tersedar, mak aku dah marah2 dah anaknye ni.... apasal tak sampai2 lagi ni kat kampung....), aku masih lagi check blog aku ni... Kali ni dari blogger terkenal En. Joegrimjow pulak.... Sebab aku perasan dalam ShoutMix aku ada message untuk aku... So, terus terjah blog beliau.... Betul apa yang aku agak, ada juga entry untuk aku....  Kat bawah ni adalah entry tersebut.... Untuk Joegrimjow, terima kasih diucapkan.... Selalu2 lah buat macam tu yer.... Yerlah tu, kawan tu tengah sibuk belajar....


Buat Wawa Nadwa, Cik Wanie, Tuan Eqbal, Cikgu Eja, En. Onggon dan En. Joegrimjow yang rajin sangat menyediakan entry2 tersebut aku ucapkan ribuan terima kasih sekali lagi.... Kerana mereka2 ini terpaksa meluangkan masa untuk membuatnye.... Satu penghargaan yang bermakna untuk aku.... Suksess untuk kalian semua.... :)

12 comments:

Unknown said...

salam..
wow..ruginya ayu tak kenal awal2 abg..hehhehehehe

Hazzy Ishak said...

sekali lagi
haz ucapkan ribuan terima kasih sebab sudi terjah blog haz yang tak seberapa tu...

Khairul Onggon said...

Salam.. sama2 kasih bro hehehe.. Mmg 99% blog saya dalam bahasa Sarawak. Versi2 yg terdahulu ada gak menyelitkan entry dlm BM hehehe.. InsyaAllah saya akan selit2kan sket entry guna BM ye.. Teruskan berkarya :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Siti Ruhayu Ab Rahman...

Salam....

Janganlah cakap macam tu, blog saya ni bukanlah best sangat pun.... Cuma ingin kongsikan pengalaman seharian dengan blogger2 lain...

Thanks kerana terjah blog saya yang tak seberapa ni... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Sama2 Hazzy... Dah namanye blog, suatu ruangan yang dikongsikan bersama... Macam blog saya juga...

Terima kasih juga pada awak kerana tak jemu2 terjah blog saya yang lagi tak seberapa ni... masih boleh dikira dengan jari tangan dan kaki lagi.... hehehhee...

Terima kasih sekali lagi yer... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Kal Jis...

Takde hal lah En.Onggon...

Walaupun 99% Bahasa Sarawak & 1% Bahasa Malaysia, 50% dari keseluruhannye saya masih faham... Walaupun dalam keadaan saya yang teragak2 terhadap ayat2 tersebut....

Thanks sekali lagi.... Bro.... :)

ciK LyndaWawa said...

wakaka..salah ayat kitak ya...
hehehe..
mun xtauk leh tanyak kmk...
kmk paham apa dipadah nya ya bah....

kmk boleh jadi transleter....
huhuhuhu

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ciK LyndaWawa igUana....

Alamak... salah ker... aduhaiii malunye... hehehehe...

Ohhh Cik Lynda tahu yer bahasa Sarawak.... Kalau macam tu, dengan rasminye Cik Lynda menjadi translater saya... hehehee... takde gaji tau... :)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

Ngaaaa ^^

Tunggu yg l0lly nye lak pak sedaraQuh :)

mytravellicious said...

"Nanti sik madah sama kitak yar." .. rasa mmcm pelik ayat ini..... hehehhe... salah penggunaan kot...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: miss lolly a.k.a luvfareda...

Insya-Allah saya akan tunggu... Hehehehe... Ngaaaa... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: FaDli...

Memang pelik.... sebab karang sendiri... hehehe... main bantai jer tu... tengok2 kalau2 ada yang faham... hehehe... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...