Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

22 April 2010

Aku Akan Dapat Anak Buah Lelaki... Yuuuhuuuu....!!!!


2 Hari lepas adik aku Azu (mak Melly) buat checkup untuk lihat baby dalam kandungan dia.... Melly nak dapat adik tak lama lagi.... Sekarang ni berapa bulan aku tak ingatlah... Yang pasti due pada bulan Ogos @ September.....

So, petang tu dapat MMS dari adik aku yang scan semalam menunjukkan baby boy.... Yuuuhuuuu tambah sorang lagi lelaki dalam family aku.... Yang bestnye tengok baby tu tengah hisap jari dan agak lasak sikit kata maknye....  Gambar di atas tu adalah gambar scan semalam.... Canggih sungguh teknologi sekarang ni.... Tapi semua tu kuasa Allah SWT.... Macam mak aku mengandungkan adik bongsu aku Anor dulu... Doktor dah sahkan baby lelaki, tapi keluar2 jer rupanya perempuan.... Miss aku adik lelaki.... Tapi perangai adik aku Anor dah macam lelaki juga sekarang.... Brutal.. Konon... Kena marah sikit nangis... Apa2 pun bersiap sedialah dengan kehadiran ahli baru dalam family aku... Buat Melly dari pakngah, habislah dik tak glamour lagilah lepas ni.... 

10 comments:

Hazzy Ishak said...

melly boleh buat publisiti murahan je lah pasni utk tarik perhatian...
he he he

Chilabaey's Spot 2 said...

To : Hazzy Ishak....

Expired date tak lama lagi... hahahaha.... Habislah dia.... Mesti dia buli adik dia.... :)

Nonny Atika said...

tahniah =)

ciK LyndaWawa said...

tahniah..bestnya ada gambar camtu?

icee-yah said...

baby tengah senyumla kot time amik pic tu..huhu..")

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nay-MrsNurl...

Terima kasihhhhh.... Suka sangat ni..... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ciK LyndaWawa igUana...

Terima kasih... bestkan zaman sekarang, dah boleh tahu awal.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: icee-yah...

Agaknyelah... Siap posing sekali kot.... :)

azlishukri said...

salam tuan, satu penghargaan yang tidak akan saya lupankan...blog ini sudah saya link.

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Muhammad Azli Shukri...

Terima kasih kepada tuan juga sebab terjah blog saya ni... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...