Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

08 April 2010

Nak Ke Mana Tu Chilabaey's...???


Cuba teka Chilabaey's nak ke mana...???? Nak kata ada job photography, ada beg camping...??? Rasa2nye nak kemanalah empunya blog ni nak pergi....


Persiapan seawal 4.00 pagi.... Tunggu seseorang untuk bawa aku ke destinasi yang hendak dituju.... Untuk tugasan apa akan aku beritahu kelak yer... Dalam entry akan datang.... Untuk pengetahuan semua aku pergi selama 2 hari.....


Tak pasal2 adik aku Anor kena tunggu aku pergi pagi tu... Oklah tu dia pun  bukan jenis tidur awal.... Siap tangkap gambar aku nak keluar rumah lagi... Bagus betul photographer aku sorang ni.... Oklah setakat itu sahaja yang boleh aku ceritakan.... Tunggu....!!!!

4 comments:

Hazzy Ishak said...

wah camping kat mana tu pakngah

Lia Hasty said...

nak p hiking kut.

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Tak juga... salah jawapan tu.... teka lagi, teka lagi... hehehe.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Kut tu yang salah.... taklah , adalah... :) Terima kasih kerana mencuba.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...