Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

26 April 2010

Aku Dah Ada Anak Angkatlah...!!!

Sejak entry 'Blog Wajib Dibaca Oleh Chilabaey's Spot' tempohari.... Aku dapat seorang anak angkat, blogger juga... Nama beliau Irine Nadia Marcello... nama panggilan dalam blog dialah... Aku suka masuk blog dia sebab budak ni sangat2 comel dan sangat2 pandai bergaya... Tengok saje header blog dia dah cukup.... Cute giler....


Entry tersebut mendapat kehangatan sungguh hari tu... Ayat..!!! lintang pukang...!!! Dan mendapat ulasan/komen dari mereka2 yang aku listkan hari tu.... Termasuklah dari blogger Irine ni.... Mula2 tu abang dia komen dulu iaitu Aizul Marcello.... Tapi blogger Irine ni siap isytiharkan yang aku sebagai bapa angkat dia sekarang.... Cewah.... Berikut adalah ulasan/komen yang diutuskan... Ayat lagi....



Pagi tadi, dalam ShoutMix aku ada message dari dia.... Siap panggil aku ayah lagi.... Aku sendiri pun tergelak bila ada orang panggil aku macam tu... Maklumlah aku ni belum ada anak lagikan....


Tak lama lepas tu dalam ruangan komen pun dia ada tinggalkan jejak lagi untuk confirmkan panggilan untuk aku.... Mula2 tu dia panggil aku 'ayah', dan last2 dia nak panggil aku 'papa' pulak... Tak kisahlah Irine nak panggil saya apa... Yang penting sekarang anda telah menjadi anak angkat 'Papa' sekarang dengan rasminye.... 


Oklah itu sajer yang nak aku khabarkan kepada korang semua.... Sekarang ni aku dah ramai anak buah dan seorang anak angkat dah.... Suka x3.... Jangan lost contact sudahlah lepas ni yer.... Salam sayang dari Chilabaey's Spot untuk semua blogger.... 

22 comments:

mytravellicious said...

comeyy irine ttu..heheh

icee-yah said...

hehe..saya pun ade dalam shout mix tu...:)suke-suke..

Irine Nadia said...

huhuhu..terharuu sbentarr laaa "papa" :D

*kene bahasakan diri ngn pggilan tuh..biasa2 kan..nnt dah lama2 sure2 melekat :)
Thanx a lot 4 dis entry :D
Sure2 la x kan lost contact:)

**tersenyum irine x abis2 daripada tadi..hehehhehehehe:)

Lia Hasty said...

tahniah pak ngah muz!!

;-)

Frodo Baggins said...

salam papa. hahahahaha~~


>>___<<

Chilabaey's Spot 2 said...

To: FaDli...

Betul saya katakan, dia comel kan... hehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: icee-yah...

Sukalah tuh.... blog saya ni sukar untuk jangka sebenarnye... so, selalu2lah terjah yer... manalah tahu tiba2 ada entry untuk awak nanti... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Irine Nadia MaRceLLo..

Dari Irine lagi papa terharu.... cewah... dah start dah...
Tulah ramai juga yang cakap macam tu, lama2 nanti lekatlah tu... Insya-Allah....

Bab entry ni, takde hal lah... untuk blogger favorite sebenarnye... Senyumlah selalu sebab ianya akan menceriakan hati kita sepanjang hari... pagi2 di pagi hari... Awet muda tau... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer....

Terima kasih Lia.... Ada blogger sudi, kita sudi2kan lah... Janji ikhlas... Nak jugak ker... ;p Hehehe...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Frodo Baggins...

Salammm.... wah dia pun nak jugak.... hehehee.... Terima kasih terjah blog saya.... :)

Unknown said...

amboi seronoknya ada "anak angkat" nie,
hihihihihi...

x per memeriahkan lagi dunia blogging nie kan,
hurm......

apapun happy2 alwaz yer bro;)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Cik Wanie...

Memang seronok.... Lagi2 blog yang saya suka masuk...

Betul memeriahkan lagi dunia blog saya... Tq... :)

Lia Hasty said...

pakngah muz.
ape email yer.
lia nak private blog kejap.

mekchu said...

nama kita dah nak sama.. chilabaey = churalliya. eh, sama ke? hehe.. salam kenal..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Sorry Lia lambat balas... Sebab balik kampung kejap petang tadi... Ni pun baru balik rumah...

Ni email saya : muzshah_zainal@yahoo.com

Chilabaey's Spot 2 said...

To: churalliya...

Sekali pandang tu memang nak dekat sama... Tapi sebutannye lain jer... hehehehe... salam perkenalan juga kat awak... :)

Unknown said...

salam.....selamat pagi..

memang best bila ada orang yg hargai, dan bertambah best bile ada yg sudi gelar kita ayah, ibu...(maybe tak lama lagi tu,dh sesuai jadi dady..heheeh)

salam dari kulaijaya,johor

Hazzy Ishak said...

nak panggil papa jugak lah
he he he

Wawa_Nadwa said...

wahh!
dah ade anak angkat la pakngah..

Kejap je dh dapat anak angkat, siap panggil papa lagi. ahhaha! Klakar baca. ComeL je.
=P

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Siti Ruhayu Ab Rahman...

Salam... Selamat petang.....

Memang best sebenarnye.... (Insya-Allah.... Doa2kan lah yer....)...

Salam dari Damansara Perdana... Hehehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Haaa' ahhh jangan nak ngada2 yer... Panggil pakngah sudah... hehehehe.... :p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa Nadwa...

Iyer....
Dah ada anak angkat blogger sekarang ni....

Dia pun macam Wawa juga... Blogger pertama panggil saya 'Papa'... Macam Wawa, blogger pertama panggil saya 'Pakngah'....

Anywhere... Thanks angin yer... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...