Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

31 May 2013

Kasut Lagi, Door To Trail... Salomon XT Hornet 1...


Aku dah giler kasut dah sekarang... Satu persatu kasut aku beli... Kali ni tambah satu lagi kasut untuk training hiking aku... Macam biasa dari brand Salomon.... Aku ambik low cut pulak... Hari tu beli yang high cut, so boleh tukar2 penggunaannye nanti...



Harga pun agak menarik... Tapi puas hati....



Yang ini antara colour terbaru dan dari model Salomon XT Hornet 1... 





Still kedai yang sama, di outlet World Of Sport, E@Curve, Muatiara Damansara...



Susah kalau dah start giler kasut ni... Dah lama aku hentikan perangai aku yang satu ni... Tapi kali ni giler kasut untuk sukan lasak pulak... Hurmmmm.... Takpe untuk kesihatan aku jugak... Sebenarnye sebelum aku beli yang ni, aku ada beli satu lagi kasut dari brand yang sama... Tapi untuk kegunaan multipurpose dalam istilah lain iaitu 'Door To Trail'... Nanti aku kongsi bersama korang dalam next entry yer... 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...