Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

02 June 2013

Aku Dah Start Giler Kasut Dah... Masalah2....!!!!


Aku dah lupa diri dah sekarang.... Tengah giler beli kasut... Itu sejak dahulu lagi... Berkotak2 kasut masih belum pakai... Tapi semua tu untuk leisure dan jalan2... Tapi kali ni giler kasut untuk hiking... 



Kali ni aku beli untuk multipurpose function pulak... Salomon Sense Mantra... Dari jenis 'Door To Trail'... Kasut ni bagus dan dah ada menang award untuk kasut2 extreme...



Ni dia kasutnye.... Sangat puas hati... Sebab kasut ni akan ikut permukaan kaki kita bila memakainye... Materialnye dari jenis kain yang berkualiti tinggi....





Ini adalah features yang ada pada kasut ni...





Dan ini juga antara yang terbaru di pasaran bagi mereka aktif dalam aktiviti hiking and running...



Tapak dia memang best... Agak nipis, tapi still boleh digunakan untuk hiking...



Ni time kat outlet World Of Sport tempohari... Belek2 punya belek... Test punya test.... Dapatkan penerangan secara detail dari staff WOS... Kira2 sikit budget... Konon2nye hujung bulan bolehlah sambar...


Time ni siap letak kat kerusi dalam WOS lagi, tengah buat pengiraan budget.... Nak ker tak nak... Nak ker taknak... Fikir punyalah fikir... Last2.....


Last2 terus beli hari tu jugak... Hehehehehe... Boring jer wife aku dengan aku... Mula2 tu kata nak tengok dan survey yer kasut tu... Beriya2 cakap dengan dia... Tengok jer... Tengok jer.... Akhir cerita, aku beli terus... Aduiiii... Rupanye aku orang yang ke-2 dalam Malaysia beli kasut ni... Perghhh lagilah berkobar2....  Tapi apa2 pun memang berbaloi kasut ni walaupun harganye mahal.... 

Aku tak minat beli online dari peniaga2 di Malaysia... Aku tak jamin tentang originalnye... Sebab harga sangat murah, tapi bila aku check website, colour bukan2 ajer... Kalau tak colournye, designnye macam lagi sikit... Tapi still beratus2 jugak harganye... Baiklah aku beli kat outlet yang berdaftar walaupun harganye mahal, yang penting ada WARRANTY selama setahun untuk kasut2 jenis ni... Kan puas hati dan tak risau... Oklah, inilah aktiviti aku buat masa kini.... Tengah giler kasut... Dalam otak ni, ada jugak 1-2  lagi model yang aku teringin nak pakai... Takpe tunggu dulu....


2 comments:

nini said...

wow......hensem kasut tu..hehe

Chilabaey's Spot said...

To : Nini...

Sangat2 hensem.... Memang puas hati... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...