Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

04 June 2013

3 Hari Bercuti Dari Berblog Boleh Ker Tuan2 Dan Puan2....???


Maafkan aku wahai blogger sekelian... Makin hari makin sibuk sekarang ni dengan kerja2 di tempat baru... 2 minggu sekali kena outstation ke Johor Bahru... Dah lama tak ke sana hampir sebulan, kali ni kena juga attent meeting...

So kali ni paling lama, selama 3 hari... Apa yang aku nak buat untuk 3 hari ni pun aku tak tahu lagi... Singgah JPO (Johor Premium Outlet) lah time balik dari sana nanti, boleh shopping2 window shopping... Hehehehe.... Tapi apa2 pun kerja kena settlekan dulu sebelum buat apa2... Oklah aku berehat 3 hari dari hari ni hingga Khamis... Jumaat kita jumpa balik yer... Insya Allah....


2 comments:

E'in said...

selamat bekerja...

Cik Da said...

selamat berkorje...kikiki....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...